ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 i morgen er det 2 trimester :D:D:D føler jeg har hvert på 1 trimester i evigheter.. Flere ???
høstbarn:) Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Gratulerer!!!! Jeg har 3 dager igjen her inne, venter også nr 2. Har vært veldig dårlig og langt nede, men har blitt myyyyye bedre de siste to ukene. Er veldig takknemlig for det, og kjempeglad for snart å være ferdig med 1 trimester. Men er fortsatt litt urolig for den lille, gleder meg til å begynne å kjenne spark. Husker det var veldig befriende sist.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 hei og takk det samme til deg Er veldig dårlig jeg også, har hvert ekstremt kvalm siden uke 6 og har ikke begynnt og gi seg enno så er jeg trøtt hele tia men men er jo gode graviditetstegn så skal vel ikke klage hvor i lande kommer du fra da ?? ja husker det selv fra første man at d var så deilig og kjenne liv Gleder meg veldig til det har du begynnt og få mage ???
*Nøtta* Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Heldiggrisen! Men om en ukes tid så dilter ejg etter jeg også- det skal bli deilig! Lykke til!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Jeg kommer luskende etter til mandag ) Skal på privat ul samme dag, så det blir forhåpentligvis befriende å få se den lille. Jeg også venter andremann ) Lykke til alle sammen!
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 takk for det allesammen og ønsker alle dere også lykke til, så snakkes vi alle på 2 trim :D:D
høstbarn:) Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Hei gravid 24venter nr 2! E trønder sjø! Men er også litt bergenser:) Enn du? Jeg tror egentlig ikke det er noen mage her. Fikk ikke det tidlig sist heller, men ble kjempestor på slutten....så jeg vet jo at den kommer! Har du fått mage?
Seriøst Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Åhh, gratulerer så mye =) Kjenner jeg er litt misunnelig, selv om jeg kommer etter neste uke Lykke til videre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå