Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absoutt Ella :) Syns det er et tøffere navn enn prinsesserosa Linnea. Dessuten kjenner jeg flest Linnea'er.

Skrevet

Ella, uten tvil. Linnea er oppbrukt!

Skrevet

Ella, men begge er kjempefine :o)

Tror jeg kanskje ville skrevet Linea.

Skrevet

Syns begge er kjempevakre! Vanskelig valg. Tror jeg ville valgt Linnea av disse to.

Skrevet

Ella er kjempefint, finere enn Linnea etter min mening.

Dessuten er Linnea mye brukt.

Skrevet

Absolutt Linnea. Nå kan du være trygg på at hun nesten blir den eneste som heter det i sitt kull siden det tydeligvis er mange som mener det er oppbrukt. Det er det selvfølgelig ikke. Et kjapt søk på ssb.no viser at det er flere som heter Ella enn Linnea. Mange i min vennekrets har valgt Ella som navn nå, og det er på vei til å bli det nye Linnea ang. populæritet.

Mitt råd: ta det navnet du liker best!

Skrevet

Er det Linnea som er mest brukt? Har inntrykk av at alle skal hete Ella for tiden. Vi slo det fra oss fordi det fantes 270 tusen tråder om dette navnet. Syns begge er søte, men blitt skikkelig kjedelige i mine øyne pga populariteten, dessverre....

Skrevet

Ella, trur eg! :-) Men Linnea er ganske flott det òg.. ;-)

Skrevet

Linnea er nummer to på jentetoppen, Ella er nummer 27. Det er lite relevant å se på hvor mange som har et navn totalt; man bør se på dagens barn - som hun skal vokse opp med. Det er antakelig flere eldre damer som heter Ella enn Linnea, men det spiller jo ingen rolle.

Skrevet

Ella er nyyyyydelig- linnea er veldig mye brukt !!

Skrevet

Ella, men foretrekker selv Ellen

Skrevet

Ellen er flott! Skulle gjerne brukt det, om jeg ikke var fra Bergen... Her blir det uttalt Ææl. Uff, klarer ikke skrive det en gang. Ikke særlig pent i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...