Gå til innhold

Mannen sitter og spiller poker på nett HVER kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Huff... kjenner at jeg begynner å bli ganske lei nå..

Mannen har brukt myyye tid med PCn det siste året.

Det begynte med pc spill/spill på nett ..og har nå fortsatt til poker turneringer osv..

Hver eneste ukekveld, når jentungen er lagt, tar han frem pcn og setter seg for å spille. Og der sitter han til det er natt. Ikke går det an å få kontakt med ham heller - han er helt inne i sin egen verden.

ALL fritid blir brukt til dette.

Åhh..Kjenner at jeg ikke vil ha det sånn... :(

Husker jeg leste/hørte om slike menn tidligere - og tenkte at jeg var glad for at vi ikke hadde et sånt forhold. Og nå sitter jeg i samme greia selv :(

Tidligere kunne vi sitte sammen og se på et TV program/ en film o.l.

Og faktisk prate med hverandre.

Nå føles det ut som om vi lever på hver vår planet!

Er redd for at vi glir lenger og lenger fra hverandre...

Han synes jeg overdriver - og at det er naturlig å ville gjøre egne ting.

Jeg mener også at man skal gjøre egne ting - men ikke HVER kveld - hele tiden...

Hva tenker dere?

Takk for eventuelle svar :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg tenker: Egoist.Rett å slett. Jeg forstår godt han vil ha litt tid til seg selv men hver eneste kveld i flere timer, den var drøy. Hjelper han ellers til? Med jentungen og/eller huset? Hvis nei på begge hadde jeg ikke holdt ut. Hjelper han til ellers så er det jo bare det som er problemet og dere må prøve å prate samme. Få han til å forstå at dere også må være kjærester og småkline litt i sofan. Ikke hele tiden såklart men av og til. Gjør dere ikke det så kommer dere til å gli fra hverandre til slutt. DA er det for sent og skal ordne opp i det. Men kan det tenkes han har et spilleprblem og kansje skulle ha hatt hjelp til å komme seg bort fra det? Bare en tanke...

Skrevet

Jeg kjenner en som kuttet ut nettpoker og bare spiller i pokerklubben med "gutta" en kveld i uka, fordi det både tok veldig mye tid fra kone og barn, og fordi resultatene av spillet påvirket ham når han ikke spilte. Han kunne f eks bli fort sint på barna fordi han hadde tapt... Da dette gikk opp for han valgte han å kutte nettpoker helt, men beholdt livepoker fordi han setter pris på både spillet og sosialt samvær:)

Mannen min spiller poker innimellom, han er veldig flink, og tjener gode ekstra lommepenger på det. Både på nett og live. Han har en fast dag i uka der han spiller turnering i en klubb, utenom det spør han meg om det er greit at han reiser og spiller eller spiller en turnering på nett. Blir det mye i perioder sier jeg bare nei, nå trenger jeg litt tid med deg, da tar han selvfølgelig hensyn til det... Før da han var singel og bodde alene hadde han nok perioder hvor han spilte like mye som mannen din, men da hadde han bare seg selv og jobben sin å tenke på...

Han bruker nok i gjennomsnitt to kvelder i uka på poker nå, en fast og en tilfeldig, og jeg har ingen problem med det, jeg får jo ofte litt ekstra tusenlapper å kose meg med etterpå også:)

Jeg synes du skal snakke med mannen din, nevn gjerne kameraten og mannen min som eksempler. Hvis du ikke har det bra pga noe mannen din gjør, så bør han forandre atferd... Han kan godt spille, men ikke hver kveld, og ikke hvis det går ut over deg!

Skrevet

Hei.Jeg er en jente som sliter med samme problem.Jeg er alene med jenta mi men så fort hun har lagt seg om kvelden spiller jeg poker.elsker det:)Har spilt i flere år.8år tror jeg.Har man først startet er det ikke lett å slutte.Jeg er nok litt spillegal.

Skrevet

Hei igjen,

Takk for svar!

Han er en super god pappa! Og gjør masse og mer til med datteren vår. Så det er ikke noe problem :=)

Men .. jeg skulle ønske at vi var litt mer sammen.. som før!

Savner å være "nær" hverandre - sitte i sofan og skravle & le.

Huff.. Er gravid i 6mnd. og er nok ekstra oppmerksomhets klein!

Snakket med ham igår kveld (hadde en krangel på sengekanten) og da sa han at han ikke skulle bruke så mye tid på pcn heretter...

Vi får se om han holder ord.

I helgene ser vi TV, har besøk/er på besøk osv... så da er det ikke noe problem.

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...