Gå til innhold

Klikk!!! Pokkers kviser!!! :(((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre enn meg som er plaget? Æsj! Jeg blir så frustrert jeg! Ikke det at de er noe stor eller sånn, men de er der! Og det er akkurat som i det de begynner å forsvinne, så konspirer huden til ett nytt angrep over natten!!!! :(((((((((( Noe råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dette er kviser som kommer innenfra er det ikke altfor mye å gjøre med dem, dessverre... Men vann, frisk luft, gode renseprodukter og peeling en gang i uken og en goood fuktighetskrem kan hvrtfall aldri skade :) Er det skikkelig gale kan sikkert en hudpleier komme med gode produkter/behandlinger som kanskje kan hjelpe litt...

Sliter med det samme, forresten... :((

Trøsten er den at det går over en stund etter fødselen..

Skrevet

Vann - som i drikke vann, selvfølgelig... Huden og håret blir jo som regel veldig tørrt under en graviditet og da hjelper det endel å ha en flaske vann å "tute" på :)

Skrevet

Sniker meg inn her selv om jeg er i 3.semester da, men jeg var også plaget av det for noen uker siden.

Fikk Dalacin og Skinoren krem på resept av legen.Det værste forsvant etter få dager. Er virkelig å anbefale! Går du til hudpleier er prisen veldig høy og funker heller ikke særlig bra etter min erfaring.

Bruker dalacin ennå i perioder hvis det er antydning til en kvise, og da forsvinner den omtrendt dagen etter:)

Skrevet

hei!

så på "legene" en dag..

tror de sa noe om å ta litt eddik på?

ellers så kunne en legge en eller annen tepose å legge på..

lurer på om det var mint eller urte-te..(eller noe annet) ..

tenkte egentlig ikke over det, når jeg ikke hadde kviser når det ble sagt..

går sikkert an å søke opp :)

Skrevet

Tusen takk for gode råd :) Drikker mye vann fra før av da jeg er plaget med intens hodepine, men det hjelper nok lite. Nå er jeg ikke kjempe plaget, men nok til at jeg føler meg lite fresh :P Ikke vant til sånn hud, men jeg skal definetivt prøve rådene her inne :) Takk, takk jenter :)

Skrevet

Oj! :) Dette skal jeg hvertfall snakke med legen om :) Hadde vert så glad hadde det funket :) Tusen takk for rådet :)

Skrevet

Takk for rådene:) Det er da alt mulig man skal vere plaget med og! :P Jaja, satser på som du sier, at det går over etter fødselen. :)

Skrevet

for meg har det hjulpet med sinksalve for barn. :) Kjøpte den økologiske babyserien på apoteket. tror det var dr greve? men er ikke helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...