Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Sønnen min er totalt avhengig av meg.. Om han ser at jeg går ut av rommet begynner han å gråte, ikke sutring, men sånn hysterisk gråting. Så fort jeg er tilbake er han blid som en sol. Er kun jeg som får lov å gi han grøt.. Når andre prøver spytter han det ut eller kniper igjen munnen.. En ordentlig mammadalt!! Er dette normalt?? Er jo litt skeptisk om det forsetter sånn her, sånn i framtiden, selvom det er litt kos nå...
Lillemor&Gutta Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Joda min og. Straks 5 mnd og totalt avhengig av meg. Heldivis fikk pappa legge i går kveld og det var deilig . Hyler med engang jeg forlater rommet til tross for at pappa er der. Noen dager er bedre enn andre men mamma er visst best .. Kjenner jeg gruer meg litt til å reise bort. Skal være borte en natt om et par uker (for første gang) i forbindelse med en konsert. Jeg VET han kommer til å ha det trygt og godt sammen med bestemor men redd det blir masse stress og styr på lillegulle når han er så mammadalt. Også er det jo første ganger.. Huff skikkelig hønemor
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Legging er heldigvis ikke noe problem.. Da legger jeg han, så går jeg ut, uten problem. Han sutrer litt når han mister smokken, men ikke noe mer enn det - som regel. Det er greit at han er med andre. Bor hos mamma g pappa for tiden, pusser opp hos oss. Igår skulle jeg ut på noen ærender, da lå han og sov når jeg dro. Da jeg kom hjem igjen, og han hørte meg ble han helt ifra seg. Haha! Skjønner godt du gruer deg. Vi har hatt barnrvskt en gang før, men det var i januar, så da var han så liten. Hehe.. Jeg hater å være borte fra gullet i lengre perioder. Noen timer er greit. Godt å slappe av litt. Men sånn over natta, neitakk!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Å ja da... Men her er tassen snart 9 måneder og blitt skikkelig mammadalt til tross for at det er pappa som er hjemme i perm fortiden. Han hyyyyler og gråter med en gang jeg begynner å nærme meg døra for å f.eks gå ut fra stua og inn på kjøkkenet. Er blitt skikkelig avhengig av meg. Men håper det går over igjen snart for det er slitsomt for alle. Men det er vel en fase de fleste babyer går gjennom.
Lillemor&Gutta Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Ja vi har diskutert det fram og tilbake flere ganger men det er vårt absolutt favoritt band og di er her maks 1 gang i året så vi var heldige å få tak i billetter. Vi er en hel gjeng som skal dra og gleder oss enormt mye. Men kommer nok til å savne den lille prinsen min enormt mye. Og regner med det blir nok lenge til neste gang .. Va har og hatt et par time her og der barnefri men aldri noe lenge
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 Er bare å dra det Hilde. Tror de har godt av det de små også. Hehe!! Problemet her er at jeg er alene med Knerten. Pappaen får ikke lov til å komme til Norge å bo med oss. Er vi heldig får han innvilget visum nå snart, men UDI er så jævlig firkanta i reglene sine. Og vi kan ikke reise nedover pga karantene på 3 mnd.
Lillemor&Gutta Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Huff da. Ja la oss heller ønske velkommen Mullad krekar enn en familiefar :S. Får håpe det ordner seg for dere. Ikke akkurat noe morsomt når det skal være på denne. Norge er et flott og godt land å leve i men det er så fryktelig mye rare regler og som du sier. Di er firkanta
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2010 Hehe.. Ja. Mannen vurderer å ringe til UDI og si at han er en terrorist, så kanskje de slipper han inn da. Satt på spissen!
Lillemor&Gutta Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Heheh skal ikke se bort i fra det nei .. hehehe.. Krysser fingrene for dere
Gjest Kira06 Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Først og fremst må jeg si at jeg krysser fingrene for at mannen din får komme til Norge snart. Må være tungt å være alene med en liten en! Det med å være mammadalt tror jeg går veldig i perioder. Men det kan jo ofte være greit å forsøke og venne han til at andre gir han mat eller legger han. Slik at du med god samvittighet kan slappe av noen timer i ny og ne. Her i huset har heldigvis ikke frøkna blir mammadalt enda. Spiller nesten ingen rolle hvem som er sammen med henne, så lenge hun får oppmerksomhet (og at det er noen hun kjenner selvsagt). Vi har hatt barnevakt av både foreldrene mine, broren min, svigerfar og min manns tante, og det har gått veldig fint hver gang. Men hun har derimot nå kommet inn i en fase hvor noen fremmede er "farlige". Mannen min hadde en kompis på overnatting her forrige helg, og han hadde ikke sett henne på mange mnd fordi han bor i Sverige. Og hver gang han så på henne eller snakket til henne den første timen, så begynte hun å hylgrine.. hehe! Vet ikke hvem av de to jeg synes mest synd på
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 26. mars 2010 #11 Skrevet 26. mars 2010 Vi har det sånn vi også. Heldigvis stiller jeg og kællæn likt i piratensøyne. Men alle andre trenger ikke nærme seg engang.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2010 Om mamma eller pappa legger han nekter han å sove. Da gjør han seg klar for å leke, og blir dødens fornærmet når de går ut. Når jeg legger han, ligger han rolig, og jeg kan gå ut å lukke døra uten problem.. Er greit å være sammen med mamma, og han er veeeeldig opphengt i pappa, men når det kommer til grøt og mat er det ikke snakk om. De kan gi han flaske, men ikke fast føde.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå