Gå til innhold

SA for 5 uker siden

på'n igjen:)*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er:

Når kan man forvente menstruasjon etter en SA. Jeg venter og venter.

Men har ikke noen symptomer på at noe skal skje. Jeg kan vel ikke være gravid allerede?

Det anbefales jo at man har minimum en menstruasjon før man blir gravid.

Er bekymret for å miste en gang til. Hvis det kan være resultatet om man blir gravid for fort igjen.

Å SA er noe av det verste jeg har opplevd. Har hatt to normale svangerskap, og forventet vel ikke akkurat dette. Men nå er jo det 13 og 17 år siden de forrige graviditetene da. Håper at ting skal skje om ikke for lenge :)

Fortsetter under...

Da jeg hadde SA fikk jeg EL bare 9 dager etterpå og mensen igjen 2 uker etter det igjen. Men en venninne av meg som mistet på samme tid som meg ventet i 6 uker før alt var tilbake igjen.

Tror det kan variere veldig. Prøv å smøre deg med tolmodighet, men vet at det ikke er lett.

Jeg er nå 12 dager etter utskrapning og håper at kroppen min ikke bruker alt for langt tid på å komme i gang igjen. Vi kommer nok til å vente litt før vi prøver på å bli gravide igjen, men det skal bli godt å få kroppen tilbake i jevne sykluser igjen.

Takker for svar bringebærmamma :)

Jeg er enig med deg at det skal bli ålreit å få kroppen i jevn syklus igjen.

Prøver så godt jeg kan :) Men det er helt sant at det ikke er lett ja.

Tankene flyr ganske villt om dagen. Jeg hadde håpet å få kroppen stabil igjen før ett nytt svangerskap liksom.

Jeg har ikke tatt noen tester for om jeg har hatt eggløsning heller jeg da, så jeg har ingen aning.

Håper det ordner seg for deg også :)

Hei igjen

Jeg har ikke testet med EL-tester. Jeg temper, og på den måten holder jeg styr på når jeg har EL osv. Jeg synes det fungere veldig godt, og trenger heller ikke bruke masse penger på tester ,-)

Om du vil lese mer om temping se: www.pernille.info

Lykke til ;-D

Hei igjen:D

Jeg har aldri tempet heller jeg da, har bare tenkt at det som skjer det skjer, men kjenner at tiden begynner å bli knapp.. Nærmer meg førti og, og hvis jeg skal ha fler syns jeg ikke jeg har så mange år på meg, Jentene mine begynner å bli store også, så greit å få en attpåklatt nå;)

Skal sjekke den siden du ga meg:)

Tusen takk:) og lykke til til deg også:D Klem

Annonse

Heisann!

Jeg mistet i februar, og mensen kom etter 5 uker. Jeg ble fortalt at 4-6 uker etter SA var mest vanlig, så den kommer nok skal du se.

Om du har hatt samleie i mellomtiden kan du selvsagt ha blitt gravid på den første eggløsningen.

Selv mistet jeg på det første svangerskapet mitt, og jeg skal ærlig innrømme at det var helt forferdelig. Og jeg virkelig gruer meg til å bli gravid igjen, i tilfelle det samme skjer.

Krysser fingrene for at du får mens snart, og at det går bra for deg neste gang :)

Heisann!

Tusen takk :)

Jeg har idag hatt en liten *blødning*. Hvis jeg kan kalle det det da. kom bare litt også var det stopp.. Kan vel ikke være en festeblødning. Jeg er så innmari usikker jeg altså. Men orker ikke ta en graviditetstest, for så å få ett negativt svar. Da venter jeg heller til det kommer av seg selv.

Jeg har litt kvalme, og ømme bryster også, og hormoner som spiller på alle strengene dem har kan du si.

Er visst akkurat som jeg var når jeg var gravid sist fikk jeg greie på av gubben, hehe...

Huff jeg føler med deg Lunaouna... Sånt er ikke enkelt altså. Håper du lykkes neste gang ..

Da var visst ventetiden på første mens over.

Nå er det bare å vente på eggløsning så man kan prøve på nytt...

Var litt tungt å få første mens kjente jeg, for det ble jo nok en bekreftelse på at aborten hadde skjedd.

Men men.. -man kan jo prøve igjen. Tankene vil nok ligge der om at det kan skje igjen. får krysse finga.

Syns egentlig det var en litt ekkel mens for det var litt levret blod, men det var vel en renselse kanskje av det som var igjen.

Har ihvertfall ikke hatt det sånn før..

Jeg har også nettopp fått min førset mens etter MA. Begynte å blø i går, da var det 25 dager etter utskrapning. Har tidligere hatt sykluser på ca 25 dager så det er jo bra, men jeg vet at jeg ikke har hatt EL mellom utskrapningen og mensen som begynte i går. Men det er jo sånn som skjer.

Jeg syntes det var litt godt å få mensen tilbake, da er hvertfall kroppen tilbake i rett "modus". Ønsker deg masse lykke til med prøvinga i denne syklusen som kommer ;-)

Vi kommer ikke til å prøve veldig aktivt for å få klaff, men kjenner jeg oss rett kommer vi nok til å ha sex når vi har lyst, og så får vi ta ting som det kommer. ,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...