Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 ...er så stolt av jenta mi som har blitt så flink til å bygge høye tårn med klossene sine i det siste! Hun balanserer klossene så nøyaktig og presist, og tårnet blir ofte like høyt som henne selv; blir rent imponert jeg! Synes liksom ikke det er så lenge siden hun var en liten baby som krabbet rundt og knapt kunne dytte en liten ball engang, jaja, tiden flyr;) 17 mnd forresten.
Lemonia Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Det er lov å være stolt. Jeg blir også imponert noen ganger fordi jeg synes det er så kort tid siden gutten min (nå straks 16 mnd) bare lå stille i vuggen og nå kan han liksom så mye. Det er så moro å følge med på utviklingen og se hver nye ting de mestrer, store som små.
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Det er slett ikke patetisk i det hele tatt (",) Jeg sprakk nesten av stolthet i går i barnehagen da en av guttene gråt sårt etter at mamman hadde gått, og jeg sa til min lille datter at hun kanskje skulle gå å gi han en kos og trøste han. Og hun sprang bort til han og ga han en god kos - og han stoppet å gråte! *smelt* Jeg og de ansatte sto og smilte (",) Nhhhå - de er jo så søte! Ble også veldig stolt når hun kom løpende og hadde tatt på seg en sokk og en vott helt selv her en dag (",) Egentlig er jeg veldig stolt for noe nytt hver dag jeg! Hehe... Det er ikke rart man blir stolt når man har så flinke barn vet du (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå