Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Del Skrevet 26. mars 2010 Huff.. idag tidlig var det blod på papiret når jeg tørket meg etter dobesøket. Vet det ikke er uvanlig å ha småblødninger i første trimester, men blir jo så nervøs. Nå går jeg på do hele tiden for å sjekke om det er mer, men det har heldigvis ikke kommet mer. Hadde det da jeg venta jenta mi også, så jeg prøver å se på henne å tenke at dette går nok bra. Men jeg håper på mange gravidsymptomer de neste dagene! Har bestemt meg for at dette skal gå bra Greit å ha et slikt forum hvor man kan lufte alle sine humørsvingninger og bekymringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141642093-bl%C3%B8dning-og-bekymret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 26. mars 2010 #2 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg er 8+0 i dag og har heldigvis ikke hatt noen blødninger, men jeg er mye kvalm både natt og dag, og har mye smerter ifbm at livmor vokser. Dette forsvant plutselig ett døgn her, ble livredd for at den lille bollen vår hadde takket for seg. Det går jo en stund før man blør.. Men nå er jeg kvalm igjen - og livmoren jobber hardere enn noen gang med å strekke seg. Galskap vettu - men jeg setter så utrolig pris på kvalmen og smertene nå! Krysser fingrene for deg! Mest sannsynlig går det bra - kanskje du kan få tidlig UL hvis du bekymrer deg mye? Jeg er i alle fall av den tro at det psykiske henger veldig tett sammen med det fysiske - så jeg er veldig opptatt av å tenke positivt og bare glede meg. Vet det ikke er like lett bestandig, men hvis man stadig går og bekymrer seg er vel ikke det så bra for spiren i magen heller. Tviler ikke på at du gjør ditt beste Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141642093-bl%C3%B8dning-og-bekymret/#findComment-141642176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå