Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Da melder vi oss ut herfra i en periode. Håper vi kommer tilbake om ikke så lenge. Har vært på innvendig UL idag, og har nok mistet i perioden vi testet positivt. Har vært gravid ca en mnd lengere en vi trodde. Det er tungt akkurat nå, men sånn er livet. Vi får bare prøve på nytt. Fikk treff på første forsøk, så satser på at det går like fort denne gangen. Lykke til alle dere som har en spire som har klart å klore seg fast.
Seriøst Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Alltid leit med slikt =( Håper du har det bra, og du kommer helt sikkert snart igjen, og da går det selfølgelig heeeeelt strålende!!! =) Lykke til!
Solstråle_76 Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Leit å høre at det ikke gikk denne gangen,gravid_81. Jeg fikk og bekreftet SA denne uken. Vi får bare prøve igjen og håpe spiren sitter neste gang:-D
Mia71 Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Been there done that - og vet hvor jævelig tungt det er. Men du har offensiv innstilling! Håper dere er snart tilbake!!! Klem
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2010 Prøver å tenke at dette var til det beste. Barnet var nok ikke levedyktig, og naturen har gjort sitt. Det føles bedre da. Det jeg er mest nervøs for er at vi skal slite med å bli gravid på nytt. Vi traff på første eggløsning, men hva om det bare var flaks. Åh så mye tanker jeg har i hodet idag...Skal ta meg ett glass rødvin i kveld med god samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå