Gå til innhold

Blir gravid, men det bare blør ut med én gang...!

Kufiolilla

Anbefalte innlegg

Med førstemann var det ikkeno' tull, han satt første gang vi traff eggløsning, jeg hadde null symptomer, kun en positiv test, og magen som vokste.

Nå forsøker vi på andremann, men det er akkurat som om egget bare blir avstøtet. I januar trodde jeg at jeg fikk mensen for tidlig, men så gikk det over igjen, og jeg skjønte det var en festeblødning. Graviditetssymptomer kom, testen viste positivt på ikm, men et par dager etter ikm forsvant symptomene, og et par dager etter der igjen kom tr. BLÆH! Så det vare n tidlig sa.

Og nå er jeg redd det har skjedd igjen. Denne gangen kjente jeg graviditetssymptomene bare få dager etter eggløsning, alt kjentes fredelig og fint ut, men i går letnet graviditetssymptomene, jeg fikk migrene i stedet, og så var det blod i trusa, og jeg fortsetter å blø, enda IKM ikke er før den 30'. Så da gikk det vel i dass IGJEN.

Og når jeg tenker meg om, så tror jeg det samme skjedde i november, men da var vi ikke SÅ inne i prøvinga enda, så jeg tenkte aldri tanken på å teste, men jeg husker at jeg hadde en underlig mens som kom og gikk -og kom igjen. Så spørs om ikke det var en tidlig sa da også.

Så nå er jeg veldig oppgitt her. Fint og flott at jeg tydeligvis har EL og alt det der, men hva hjelper det når livmoren min tydeligvis bare er opptatt av å rense alt sammen ut igjen så fort som fy??

Hva kan jeg gjøre? Andre som har opplevd liknende?

Fortsetter under...

Om du tror at du har hatt tre tidlige SA på rad råder jeg deg til å ta kontakt med fastlegen din.

Jeg har en venninne som har ett barn fra før av, men når de ønsket nr. 3 mistet hun tre ganger på rad i tidlig SA. Vet hun fikk hormonstimulering da hun ble gravid for 4. gang og i dag har hun to barn.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...