mammasgull Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Har endelig klart det og er GRAVID På tredje prøverørsforsøket klaffa det jammen Nå lurer jeg på hvordan jeg skal regne ut hvor langt jeg er kommen, greit å vite, for å følge med. Første dag av mens var 1.Mars, Innsett av to fryste embryo 13.mars, i dag, 26.Mars er jeg på rugedag 14. Skjønner ikke helt, men klinikken sa jeg i dag er 4 uker på vei, jeg kom egentlig til 3+4? Og så sa dem at terminen var 6 desember. Hva tror dere, litt vanskelig å regne med prøverørsforsøk, eller regner en uansett fra første mensdag i siste periode?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 har svart deg på gravide slitere...ikke at det hjalp stort men hehehe:)
*shira* Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Gaulerer så mye bicon :-D :-D Deilig at det endelig klaffer!!! Har vært gjennom prøverørforsøk noen ganger jeg også. Er nå 2 mnd på vei :-) Du regner termindato ut fra første mensdag i siste periode uansett. Så nå er du 3+4 uker på vei :-) Lykke til videre :-)
Mia71 Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Grattis! Jeg klarte det også på tredje forsøk - det samme forrige gang:-) Ja, vanskelig å regne pga prøverør men jeg fikk også oppgitt at jeg var 4 uker på vei på testdagen.
VirreVirre Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Du skal vel kanskje regne fra EL, og ikke mens siden din EL er stimulert. Altså hvis du er på rugedag 14 er du 4 uker på vei. (Du er alltid to uker foran babyen)
Nikkamoren Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Heisann Bicon Kjekt å treffe deg her inne :-))))) Du er nok 4 uker. Termindato stemmer sikkert også hvis du har fått den fra klinikken. Stemmer at du er alltid 2 uker forran. Det er det som er så gøy på begynnelsen at vi liksom "får" noen uker i gave og er lengre på vei enn vi tror:-) Jeg fikk også tidligere termindato fra klinikken enn jeg regnet ut her inne, men på ul senere så viser det seg at de har rett (kun 1 dag forskjell). Ellers så på din side her inne så er de 1 uke feil hele tiden, så der er du sikkert 5 uker, men det er feil da. Du har termin 6 desember og jeg 6 oktober :-) Steikje flotte datoer! Hilsen Lykkelige Lucy og Knerten
minnimus83 Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 min siste mens dag var 24.02.2010 hvor langt er eg kommet då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå