Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å regne? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig klart det og er GRAVID :) På tredje prøverørsforsøket klaffa det jammen :)

Nå lurer jeg på hvordan jeg skal regne ut hvor langt jeg er kommen, greit å vite, for å følge med.

Første dag av mens var 1.Mars, Innsett av to fryste embryo 13.mars,

i dag, 26.Mars er jeg på rugedag 14.

Skjønner ikke helt, men klinikken sa jeg i dag er 4 uker på vei, jeg kom egentlig til 3+4?

Og så sa dem at terminen var 6 desember.

Hva tror dere, litt vanskelig å regne med prøverørsforsøk, eller regner en uansett fra første mensdag i siste periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har svart deg på gravide slitere...ikke at det hjalp stort men hehehe:)

Skrevet

Gaulerer så mye bicon :-D :-D Deilig at det endelig klaffer!!! Har vært gjennom prøverørforsøk noen ganger jeg også. Er nå 2 mnd på vei :-) Du regner termindato ut fra første mensdag i siste periode uansett. Så nå er du 3+4 uker på vei :-)

Lykke til videre :-)

Skrevet

Grattis! Jeg klarte det også på tredje forsøk - det samme forrige gang:-) Ja, vanskelig å regne pga prøverør men jeg fikk også oppgitt at jeg var 4 uker på vei på testdagen.

Skrevet

Du skal vel kanskje regne fra EL, og ikke mens siden din EL er stimulert. Altså hvis du er på rugedag 14 er du 4 uker på vei. (Du er alltid to uker foran babyen)

Skrevet

Heisann Bicon

Kjekt å treffe deg her inne :-)))))

Du er nok 4 uker. Termindato stemmer sikkert også hvis du har fått den fra klinikken. Stemmer at du er alltid 2 uker forran. Det er det som er så gøy på begynnelsen at vi liksom "får" noen uker i gave og er lengre på vei enn vi tror:-) Jeg fikk også tidligere termindato fra klinikken enn jeg regnet ut her inne, men på ul senere så viser det seg at de har rett (kun 1 dag forskjell). Ellers så på din side her inne så er de 1 uke feil hele tiden, så der er du sikkert 5 uker, men det er feil da.

Du har termin 6 desember og jeg 6 oktober :-) Steikje flotte datoer!

Hilsen

Lykkelige Lucy og Knerten

Skrevet

min siste mens dag var 24.02.2010

hvor langt er eg kommet då?

Skrevet

Du har PM Lucy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...