Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått innkalling til UL i uke 19+5, men er desverre utenlands på det tidspunktet (Har prøvd å avbestille billettene, men det lar seg ikke gjøre, og reiseforsikringen dekker ikke graviditet. Billettene ble bestillt før jeg visste at jeg var gravid.). Ringte til Ullevål for å forklare situasjonen og høre om det var mulig å finne en annen time, enten tidligere eller senere, men ble avvist med at jeg burde være glad for at jeg hadde fått time i det hele tatt, og dersom det ikke passet så måtte jeg skaffe meg time privat...

Er det vanlig å bli møtt på denne måten?

Føler meg ganske rådvill nå; jeg ønsker jo å få tatt UL-timen på Ullevål, siden det er der jeg har fødeplass, men føler at de egentlig ikke bryr seg i det hele tatt. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Hormonene herjer og tårene triller på kontoret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I aller dager!! Er det mulig? Sjokkert! De må da være forberedt på at timen ikke kan passe for alle?????? Syns det var rimelig frekt av dem! Nei, ring tilbake og be dem sette opp en ny time! Det menneske du har snakket med må jo ha hatt en forferdelig dårlig dag!!!!

Skrevet

Så utrolig dårlig behandling! Jeg syns du skal ringe igjen og spørre, de kan da ikke forvente at den timen passer for deg. Forklar at du er utenlands og ikke får forandret reisen. Dette er helt sikkert en hurpe med skikkelig dårlig dag, håper du treffer på en mer hyggelig ansatt hvis du prøver igjen. Lykke til:)

Skrevet

Nei, det er ikke vanlig å bli møtt på den måten. Som de råder deg til over her, ring en gang til. Det er klart at du skal få endret timen din når den ikke passer...

Skrevet

Makan.. Jeg fikk flyttet timen min... Jeg fikk velge mellom masse timer... men det var Haukeland da!

Skrevet

LATTERLIG!!! De må da kunne ha noen åpninger her og der.....

Men du; du KAN få legen din til å skrive en erklæring på at du ikke kan fly av helsemessige årsaker også. En UL som er umulig å flytte på vil jeg si er helsemessig årsak.

Ønsker deg lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...