Gå til innhold

Jeg er lei meg. mannens penis har krympet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dette er seriøst. den har krympet merkbart det siste året, og den var ikke sånn kjempestor i utgangspunktet. akkurat passe til meg. men nå har den krympet til nesten ingenting og jeg savner "hele" han.

kan godt skjønne om dere synes jeg er overfladisk, men det begrenser seg veldig til hvilke stillinger vi kan gjøre fordi han sklir ut.

så tenker jeg at kanskje det er jeg som ikke tenner ham lenger?

kan det ha noe med at han har lagt på seg og fått mage det siste året?

og kan den bli større igjen om han slanker bort magen?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det har med at han har lagt på seg, for mannen min sin ble lengre etter at han slanket vekk en fjerdedel av den gamle kroppsvekta si:)

Skrevet

altså, penisen kan krympe når menn blir eldre, men de jeg har sett (jobber i helsevesenet) som har krympet, eller ihvertfall er veldigf små er jo menn som er 60 år og oppover.

Hvor gammel er mannen din?

At han har fått mage kan gjøre at penisen ser mindre ut, selv om den ikke er det, og hvis han har fått endel mage kankje han ikke kommer intil deg på samme måte som før fordi magen er i veien, og da sklir den letter ut?

Hvis han e rmotivert til å slanke seg å få bort litt av magen er det sikkert fint det.

Hvis ikke får dere jobbe med å finne nye stillinger som fungerer bedre :o)

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som har størst problem, du med penisen eller jeg med skrivemarkøren (innlegget over deg...) ;D

Skrevet

Det er nok heller du som har blitt videre. Så han har det sikkert ikke så greit han heller.

Skrevet

Kanskje det er du som har blitt videre/større, om du har fått barn?

Annonse

Skrevet

Når menn legger på seg får de ei fettpute ved rota av penis. Den gjør at penis ser kortere ut, og ikke klarer å penetrerer så dypt.

Burde hjelpe at han gikk ned noen kilo.

Skrevet

Du må be han slutte å dusje på 60 grader!

Skrevet

haha! det er heller du som har fått elefant fitte! :D:D:D

Skrevet

Takk for svar dere. og dere som mener jeg har fått elefantfitte; tenk å være så slem med noen som ligger nede. uansett:

what goes around, comes around.

hi

Skrevet

hehehehe.. jeg ler. Elefantfitte? Den var drøy! Jeg tror også at han må slanke seg litt. Jeg så et lege-program på FEM der de sa at penis krympet med at vekta gikk opp. Skjønner frutrasjonen! En vil jo fylles opp når en er kåt og skal knulle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...