sykkelpumpe Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Junior begynte i barnehage 1. januar, og det gikks om det måtte gå: han er syk stadig vekk. Er det ikke oppkast, så er han forkjøla og i tillegg synes han det er riktig så plagsomt med disse tennene som til stadighet skal dukke opp i munnen hans. Dette medfører elendig nattesøvn i huset, både på mor, far og ikke minst junior! Det blir en tre fire timer hver natt, og det er ikke sammenhengende. Nå er den verste forkjølelsen over og i natt sov han natta gjennom for første gang på et par uker! Da klokka mi ringte i dag tidlig måtte jeg vekke mannen min og gå inn og sjekke om han faktisk var i live:p (jeg turte ikke) det skal bli deilig med noen netter med lang og sammenhengende nattesøvn, men om et par uker er det vel på'an igjen!
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Så deilig! Jeg også har hatt noen sånne dager, hvor hun har sovet mye lenger enn vanlig - hvor jeg nesten ikke tør å gå inn til henne for jeg er livredd for at hun ikke skal puste... Ekkelt! Håper dere får noen gode netter og en sykdomsfri påske(",).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 hehe, for å si det sånn, så kjenner jeg meg igjen=) Flisa går ikke i barnehage enda, men har likevel vært av- og på syk helt siden rett før jul, i tillegg til nye tenner.. Dvs mange netter med 3-4-5 timer søvn; ikke mye å skryte av i lengden nei!! Og hun går IKKE i barnehagen engang, godt gjort egentlig:p Siste nå i helga var noen grusomme netter pga første 2-årsjeksel, ser ut som om vi er over det verste nå, og vi har faktisk sovet godt alle mann i hele tre netter nå, HERLIG=) Krysser fingre og tær for at hun holder seg frisk nå, siden vi skal på påskeferie og hytta nå i helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå