Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior begynte i barnehage 1. januar, og det gikks om det måtte gå: han er syk stadig vekk. Er det ikke oppkast, så er han forkjøla og i tillegg synes han det er riktig så plagsomt med disse tennene som til stadighet skal dukke opp i munnen hans.

Dette medfører elendig nattesøvn i huset, både på mor, far og ikke minst junior! Det blir en tre fire timer hver natt, og det er ikke sammenhengende.

Nå er den verste forkjølelsen over og i natt sov han natta gjennom for første gang på et par uker! Da klokka mi ringte i dag tidlig måtte jeg vekke mannen min og gå inn og sjekke om han faktisk var i live:p (jeg turte ikke)

det skal bli deilig med noen netter med lang og sammenhengende nattesøvn, men om et par uker er det vel på'an igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!

Jeg også har hatt noen sånne dager, hvor hun har sovet mye lenger enn vanlig - hvor jeg nesten ikke tør å gå inn til henne for jeg er livredd for at hun ikke skal puste...

Ekkelt!

Håper dere får noen gode netter og en sykdomsfri påske(",).

Skrevet

hehe, for å si det sånn, så kjenner jeg meg igjen=)

Flisa går ikke i barnehage enda, men har likevel vært av- og på syk helt siden rett før jul, i tillegg til nye tenner.. Dvs mange netter med 3-4-5 timer søvn; ikke mye å skryte av i lengden nei!! Og hun går IKKE i barnehagen engang, godt gjort egentlig:p

Siste nå i helga var noen grusomme netter pga første 2-årsjeksel, ser ut som om vi er over det verste nå, og vi har faktisk sovet godt alle mann i hele tre netter nå, HERLIG=) Krysser fingre og tær for at hun holder seg frisk nå, siden vi skal på påskeferie og hytta nå i helgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...