Mamsen med 2 gutter! Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg lurer på om mitt lille troll er uvanlig aktivt i forhold til andre sine, han sparker skikkelig hardt hele tiden, går lett an å se det utenpå og selvfølgelig kjenne det utenpå. Men det er hele tiden! Og så pleier han å presse seg mest mulig ut av magen på en måte. Hele magen blir skjev og hard(der stumpen/hodet er) og det er egentlig ganske ubehagelig. Jeg er kun 23+4 og har hatt det slik i over en uke nå. Noen andre som har en hyper unge?
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 ntåååå!!! Så søtt da hehe Gleder meg til å kjenne min egen <3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Her også. Holder gjerne på nesten hele dagen i flere dager for så å bli litt mer stille en dag eller to (2-3 spark av og til fra dag til kveld) Sparka er tydelige utenpå genserne så alle kan se dem hehe. Det værste synes jeg, er når han setter igang med å sparka meg rett i blæra og det gjerne når det minst passer som på kjøpesenter, under et spennende tv-program o.l når jeg absolutt ikke har lyst til å løpe på do. Er 23 fullgåtte idag. (23+6 ifølge menstermin)
2 boys & now pink Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Min forrige gutt var sånn... Og tenk.. han er det ennå i en alder av 3...
Pixie Power Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Har en turbo her også :-) Litt bevegelse gjennom hele dagen, med voldsomme bevegelser ved visse, faste tidspunkt på døgnet, hehe Førstemann var likedan, hele magen buktet seg som om sjøormen lå inni der, så helt sykt ut. Morsom å ha på film, forøvrikg! Har MYE energi utenfor magen også. Så min plan om en rolig nr 2 som motvekt kan jeg nok bare glemme, hehe
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 hehe er nok flere som har det slik... til og med om natta styrer hun her på...holdt meg våken fra 4 om natta var hos frisøren og satt i ro i 2 timer, det gikk ikke 1 sekund uten at hun sparka i vei hele tiden måtte bare le jeg:p hun til meg sparker i blæra mi ganske ofte det er litt ubehagelig...men håper hun kanskje flytter seg lengre opp etterhvert så blir det vel greit Men "godt" å se det ikke er bare mi som styrer på ;p
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Akkurat som min lille junior i magen da Han har jeg kjent daglig siden uke 19 tror jeg det var og han styrer verre enn verst. Har sett og kjent utenpå magen i flere uker allerede og av og til får jeg ikke sove på natta MASSE action i magen Dette er nok siste gang for meg så jeg prøver å bare nyte det max
Junigutt 2010 <3 Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Samme her Så du er ikke den eneste:) Har en liten Juli gutt i magen som er meget aktiv
Grateful mom Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Vi er flere her ja. Jeg har kjent masse liv siden uke 15, og nå de siste 3 ukene (er 22 nå) har det vært veldig mye sparking. Akkurat i dag er det så mye liv at jeg er helt utslitt og kvalm her jeg sitter på jobb.. kunne godt ha roet seg litt nå syns jeg...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Vesla her er helt spinnvill og er 26uker i dag og Vesla her har holdt på slik så si siden jeg var i uke 19 faktisk
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2010 Deilig å høre at det ikke er noe i veien med mini he he Blir jo kjempe urolig når han har hvile periodene sine, da sitter jeg og dytter på magen og krever mer spark nuuuu!!!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. mars 2010 #12 Skrevet 26. mars 2010 hehe.. ja det blir sånn.. hehe
Mammahjertet <3 Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 He-he. Du har sikkert en sprek og atletisk liten kar i magen din da vet du. Vesla i magen min får noen raptuser inn imellom. Og da spesielt når jeg legger meg på kvelden. Da ser det ut som hun hopper trampoline på innsiden av magen min ;-) Er 22+2 dager på vei. Jeg hører fra andre som har kommet lenger enn meg at sparkene blir ikke så brå og harde når babyen har blitt større og dermed har mindre plass å herje på. Da blir det mer følelse av at den snur seg og strekker seg litt hører jeg. Trøster meg litt med det, for jeg også synes de hardeste sparkene til vesla er litt ubehagelige.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. mars 2010 #14 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er 26uker i dag og sparka har blitt mindra. Begynne og bli mindre plass for Vesla her nå.. Kan se når a snur seg,strekker på seg.. Magen rører på seg her.. hehe.. spesielt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå