Gjest Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Har dere kjent bevegelser i magen enda? Når kjente dere det første gangen? Jeg er 15 uker på søndag, og kjempe spent!! Har flere ganger hatt følelsen av at det er noe der, men regner med at det bare er luft eller noe Hvordan føltes de første bevegelsene ut for deg?
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Hei Jeg er 15 uker på lørdag:) Med mitt første barn kjente jeg liv første gang i uke 16 tror jeg det var. Det føles som om det er bitte små bobler som sprekker inni magen Veldig deilig følelse :)Tror jeg har kjent det denne uken,men er ikke helt sikker..
Noregsgard Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Jeg kjente det første gangen da jeg var nesten 17 uker. Da satt jeg på bussen og hørte på musikk og så plutselig kjente jeg det ble kjempeglad!! er snart 19 nå. Bevegelsene.. hmm.. hvordan forklare det det kjennes ut som små hopp inni der. De er ikke sterke men man kjenner det tydelig at noe rører seg =)
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 jeg kjente liv første gang i uke 15:) nå er jeg andre gangs, så det er ofte man kjenner det litt tidligere da For meg så føles det som om noen knipser meg med liten kraft innenifra kjempe herlig å kjenne det altså
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Har begynt på uke 15 nå og tror kanskje jeg kjente noe i går vet ikke helt om det var det da, i og med at det er min første graviditet og jeg ikke vet hvordan det føles.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er snart 15 uker på vei, og har jo kjent bevegelser en stund allerede. Kjenner det som en slags kribling; at det er noe der inne som romsterer rundt. Tror kanskje jeg har kjent et par ørsmå spark også, svake dytt på en måte, men akkurat det kan jo skyldes andre ting også- vanskelig å si synes jeg.
scoobydo Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 kjente bevegelse første gang når jeg var 11 uker denne gang, med første mann kjente jeg det i uke 11. Kjennes som de sier over her ut som luftbobler.. eller noe som kiler deg på innsiden av magen. Er nå 15 uker i morgen og kjenner godt at det er noe som dulter meg på innsiden av magen. men ingen tydelige spark enda. De første tydelige sparkene kom vel i uke 16-17 med første mann, gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå