førstegang...1 Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Hei! Noen erfarigner / meninger om denne vognen. Lurer også på hvordan Mountain buggy, urban jungle er? Er ikke så begeistret for 3 hjul da. Setter pris på svar:)
♥ 20.05.10♥Gutt ♥ Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har kjøpt emmaljunga city cross (kr.5295,-) med citybag (kr.1895,-) i fargen silver check:) Først og fremst er den blitt kåret til best i test i flere tester, noe som ihvertfall betyr myr for meg. Det er veldig god plass til å legge saker og ting under vogna, den er ekstremt lav i vekt- noe som gjør den lett å trille og er god og romslig for babyen:) Vogna er jo også kjempe fin å se på da, ganske godt utvalg av farger man kan velge mellom. Kjenner flere som har den vogna som skryter veldig av den. De andre vognene har jeg ikke noe kjennskap til desverre. Lykke til med vognvalget!!
Strandloppa og lillebror Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har også bare positive ting å si om denne vogna. Man kan snu sittedelen begge veier og i sportsdelen kan man legge barnet helt ned i liggestilling. Det er 2 ting som jeg setter stor pris på ved denne vogna hvertfall. Den er stødig og god å trille, veldig fin å se på og solid. Den eneste tingen jeg kan sette fingeren på er at det ikke er håndbrems på vogna. Nå er den heldigvis ikke så tung, så da går det greit å gå i bratte nedoverbakker allikevel:) Kan anbefale vogna på det sterkeste.
Lenelill Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Venner av meg har mountain buggy, og er super fornøyde! Vogna er veldig liten og ekstremt lett, tar minimalt plass i bilen og er super god å kjøre. Har veldig lyst på denne vogna selv, men det jeg finner som negativt er at man ikke kan vende sportsdelen mot meg...
Lykke X 4 Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Har hatt begge vognene, har nå City cross og det er den beste vogna jeg har hatt! Liker CC bedre enn MB fordi sportsdelen kan snus begge veier, den er mye lunere, og mer polstret. Men MB er bedre på snø enn CC. Allikevel er CC god nok på normal snøføre, men ikke helt optimal på ekstremt ubrøytede veier av våt, tung, nysnø. MB er en traktor som kommer fram over alt
mamma til en snart to Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 noen som vet om det er plass til voksi urban oppi bagen på emmaljunga city cross ? tror det er drømmevogna, men vil helst ha plass til voksiposen oppi
Ceekey Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Det er god plass til voksi pose i sittedelen. litt i trangeste laget i hardbaggen, men det går ann der og.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Jeg har city cross med city bag, har vært superfornøyd Byttet til MB da han var ca 1 år og har brukt den siden, superførnøyd med den også. Som babyvogn blir det city crossen igjen, og så bytter vi nok når h*n blir større slik som forrige gang. Regntrekket som følger med city crossen er ikke bra, kjøp et annet med, f.eks Teutonia sitt.
mamma til en snart to Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 var å så på vogner i går. har bestemt oss for city cross nå dama i butikken anbefalte den på det varmeste. vi prøvte vogna i bilen, å den brukte overaskende liten plass, til at det er så god plass i vogna da har jeg funnet drømmevogna, så nå er det bare å bestemme farge i det store fargehavet
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Jeg skal også kjøpe City Cross, men er usikker på om jeg skal kjøpe den med City Bag eller Quadrolift(mykbagen). I butikkene i Oslo anbefaler de City Bag, mens i Sverige anbefalte de Quadrolift rett i sittedelen fordi det er enklere å løfte den bagen med seg. Jeg er litt redd for at mykbagen blir litt for liten. Har termin i juli, og utpå høsten vil man jo trenge pose. Er det noen som har noen synspunkter på dette?:-)
mamma til en snart to Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 jeg skal kjøpe citybagen ettersom den er større, å jeg synes det er finere å jeg kan også ha forskjellige farger på bag å sportsdelen . ettersom hun i butikken sa så er det akuratt plass til voksi posen i citybagen. vil tro det da ikke er plass til pose i mykbaggen. vil også tro at citybaggen er lunere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå