ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Om 1 mnd har jeg også 1-åring!!!! Så da kommer vi inn hit vi også. Skal bli koselig å "se igjen" dere som var foran meg i køen på småtroll 0-1 ;-)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2010 Glemte å spørre: Hva kan man forvente seg når babyen plutselig ikke er en baby lenger? Stor forskjell på å ha en baby og en 1-åring i hus?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Overgangen til å være 1 år går nok like gradvis som utviklingen det første året har vært. Men man legger på en måte mer merke til utviklingen etter de er fylt året. Som f eks at de begynner å gå, begynner å prate, prøver seg på å klare selv. Jeg har en som ikke hadde så mye tid til å være baby, han ville tidlig i gang med å utforske verden. Men nå når han er over året(snart 15 mnd), er han begynt å bli roligere, og det er mulig å få ha han på fanget i korte stunder igjen, for nå vil han gjerne sitte å se i bøker. For oss har andre ting også gått lettere etter at han ble ett år. Han er enklere å få til å sove, enklere å få til å spise, dette er ting vi slet mye med før. Og det har nok sammenheng med at han begynner å forstå mer. Det er i hvertfall sånn jeg oppfatter min gutt.
Gjest yrild Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg synes nå (15mnd) at det har blitt mye lettere å være mamma i.o.m. at lillemann leker mye selvstendig, vil kose, skravler, går og løper og er veeeeldig fornøyd med livet. I tillegg sover han mye bedre :-) Er så gøy å skravle med ham og synge med ham!! "Mer" sier han (også etter 20 ganger med den samme sangen) Gled deg og kos deg :-) Hver fase har vel sine store gleder vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå