Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har den siste uken sovet dårlig osv, våkner opp med smerte i tennene, har også hatt mye hodepine osv, nå idag er jeg ekstremt øm rundt kjeven, og det gjør vondt i nedre og øvre del av munnen tennen, ekstremt vondt, værre når jeg legger meg ned osv.. Har tatt paracet men dette hjelper ikke:( Føles som issing i tennene også Hva i all verden kan dette være?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Anspenthet? Jeg har vært mye plaga med smerter i kjeven. I følge tannlegene kommer det av at jeg er så anspent. Biter sammen tennene når jeg sover bl.a. Ble anbefalt å sove med en sånn skinne som skulle hindre meg i bite sånn.
Milla Vanilla Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg ville ringt tannlegen. Jeg hadde klikking i kjeven og var først hos legen, men det var tannlegen som var flinkest. Og både lege og tannlege kan hendvende deg videre til kjevekirurg dersom det er nødvendig.
Milla Vanilla Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 samme fikk jeg. Sov med den skinnen i 3 uker før kjeven låste seg fullstendig. Etter to uker kunne jeg spise nogenlunde normalt, og etter en måned er alt normalt og klikkingen er borte vekk. Så tror nok den skinnen fikk kjeven min i rett posisjon igjen
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Låser seg ikke her, men bare SYYYYYKT vondt, har tatt 2 paracet det hjalp ikke, det verker opp mot øret nå og har blitt akutt dårlig idag... Sitter her og gråter nesten... skylte munnen med kaldt vann og så at tannkjøttet på høyre side er litt opphovna:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå