Foxi Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Skal på hytta i påska. Lurer på hvor trygt et er og gå på ski? I tilfelle jeg er så uheldig og dette på rumpa?!
snartmammapåny Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Falle på rumpa i litt dempende snø er nok ikke så ille. Ville nok styrt vekk fra de mest farsfylte løypene og der du ikke har full kontroll. Ikke spesielt bra å bli rent på av noen andre i fult skiutstyr med staver og ski i alle retninger... Jeg skal selv driste meg til en skitur eller flere i Påska. Babyen min er på størrelse med et lite riskorn da, så den ligger godt beskyttet inni bekkenet enda. Blir nok til at jeg holder meg på små toppturer og langrenn. Alpinbakker holder jeg meg borte fra. en ting er at jeg har kontroll, men før jeg vet ordet av det så kommer det en galning å renner meg rett ned...
Puppen og lillemor Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 jeg er 11+2 i dag, og jeg har også tenkt til å driste meg til en liten skitur eller tre i påsken. Jeg gjør som < > og styrer unna de bratteste bakkene osv..
Indigo 08-10-13 Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Skigåing er herlig gravidmosjon. Jeg elsker denne form for trening nå som jeg er gravid. Skal gå mye på ski i påska, og som de andre jentene her sier er det nok lurt å styre unna de bratteste bakkene, og ploge litt ekstra. Selv er jeg i uke 17, og hadde gått på ski til jeg var nærmest fødeklar om det var mulighet for det;) God påske!
siz85 Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Legen min fortalte at han anbefalte alle (så lenge man var i form til det) at de kan forsette med de aktivitetene de pleier. Babyen ligger så godt beskyttet inni der at jeg til og med fikk lov til å fortsette med å spille paintball
Foxi Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2010 Herlig Tusen takk for svare alle sammen Da spenner jeg på meg skiene og tar meg mange turer i påHa en riktig god påske alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå