Gå til innhold

Festeblødning som kjennes ut som mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig med mensenmurring ifm festeblødning? Det er litt under en uke til IKM, jeg har mensenmurr og det har kommet litt lyst blod. Opplevde det samme for et par-tre pp siden, men da endte det i sa et par-tre dager etter IKM, så nå er jeg jo nervøs for at det samme skal skje igjen....!

Hadde verken festeblødning eller andre tidlige tegn til graviditet med førstemann, så jeg er litt redd for at alt annet er dårlige tegn. Lurer på om jeg hadde en tilsvarende sa i november, men da kom jeg ikke på å teste meg en gang (litt treg jeg, he he) så jeg trodde det bare var en rar mens som kom og gikk -og kom igjen!

Trenger litt trøstende ord nå, gjerne fra noen som har opplevd murrende festeblødning selv...! :o@ For jeg er litt oppgitt/ nervøs nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skrev 68mamma for en stund siden på forument, og jeg støtter vel denne tesen:

"Festeblødning er så uhyre sjelden at det nærmest er en myte.

Snakker man med gynekologer og fødselsleger om dette fenomenet så ler de bare...

Tror derfor ikke på at det er festeblødning."

Iflg en del artikel sprekker det blodkar i kjeden av og til, dette er helt ufarlig!!

Og murringer tidlig kan jo være et godt teng? Jeg fikk sterke mensmurringer litt før IKM, testet positivt en uke etter IKM. Det skal sies at jeg har prøvd en stund, og var sikker på at mensmurringene var mensen som kom.

Krysser fingre og tær for deg :-)

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg. Hadde to dager med spotting 1 uke før IKM, og en uke etter IKM endte det i SA.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...