Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Har lest om emmaljunga og urban jungle/mountain buggy. Begge får jo gode karakterer i tester. Vanskelig å velge mellom tre og fire hjul. Vi kommer til å bo utenfor sentrum men bruke en del kollektiv transport. Sånn sett er det lurt med enkel manøvrering. Lurer på om det er sånn at tre hjul er enklere å styre enn fire? samtidig har jeg lest at fire hjul er tryggere og mer stabilt og behagelig for barnet. Vi bor i tomannsbolig i andre etasje opp en lang trapp, så må være en vogn med bag eller pose som er lett å bære med seg. sukk.. noen tips?
carina86 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 vi hadde trehjuling til førstemann, den er enklere å manøvrere inne og på bar bakke, MEN på snø og ordentlig søle egner den seg ikke!!!! vi satser på emmaljunga denne gang skikkelig firhjuling må ha en jeg kan trille i snøen
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2010 Takk har termin i september og da er det jo ikke mange månedene til vinter. Sikkert lurt med en vogn som passer alle årstidene ja.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Emmaljunga City Cross høres ut som den perfekte vogna for deg=) Har den selv, og er superfornøyd!! Lett (veier bare 11 kg), men likevel stødig og god på all slags føre, pga fire hjul og super fjæring. City-bagen er kjempelett, og kan enkelt bæres opp og ned trapper (bodde selv i 4. etasje uten heis). Aldri hatt noe problem i kollektiv-trafikken, siden den er så lett og smidig=) Vogna kommer høyt opp på disse testene (vinner vel også en av dem)- velfortjent må jeg si;) http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/test-av-barnevogner.html
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2010 Så bra! det høres perfekt ut! da slipper jeg å lure mer. :-) flott å høre fra noen som har erfaring med det. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå