Gå til innhold

hvilken vogn bør man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om emmaljunga og urban jungle/mountain buggy. Begge får jo gode karakterer i tester. Vanskelig å velge mellom tre og fire hjul. Vi kommer til å bo utenfor sentrum men bruke en del kollektiv transport. Sånn sett er det lurt med enkel manøvrering. Lurer på om det er sånn at tre hjul er enklere å styre enn fire? samtidig har jeg lest at fire hjul er tryggere og mer stabilt og behagelig for barnet. Vi bor i tomannsbolig i andre etasje opp en lang trapp, så må være en vogn med bag eller pose som er lett å bære med seg.

sukk.. :)

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde trehjuling til førstemann, den er enklere å manøvrere inne og på bar bakke, MEN på snø og ordentlig søle egner den seg ikke!!!! vi satser på emmaljunga denne gang skikkelig firhjuling må ha en jeg kan trille i snøen

Skrevet

Takk :)

har termin i september og da er det jo ikke mange månedene til vinter. Sikkert lurt med en vogn som passer alle årstidene ja.

Skrevet

Emmaljunga City Cross høres ut som den perfekte vogna for deg=) Har den selv, og er superfornøyd!! Lett (veier bare 11 kg), men likevel stødig og god på all slags føre, pga fire hjul og super fjæring. City-bagen er kjempelett, og kan enkelt bæres opp og ned trapper (bodde selv i 4. etasje uten heis). Aldri hatt noe problem i kollektiv-trafikken, siden den er så lett og smidig=)

Vogna kommer høyt opp på disse testene (vinner vel også en av dem)- velfortjent må jeg si;)

http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/test-av-barnevogner.html

Skrevet

Så bra! :) det høres perfekt ut! da slipper jeg å lure mer. :-) flott å høre fra noen som har erfaring med det. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...