Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

eg tok test i på tirsdag det stosd 1-2 men når merker eg noe i kroppen min elle vil kjenne noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg er andregang gravid,og like langt som deg. har termin 1 des.

Jeg merker ingen ting bortsett fra litt ømme bryst. vi får nyte det så lenge det varer. med nr 1 var jeg kjempe kvalm og det var pyton...

Skrevet

eg har bare vært litt ugge i magen siden søndag eg

Skrevet

jeg begynnte og merke det skjikkelig i uke 6, da ble jeg skikkelig kvalm om øm i brystene og kjempe trøtt, er i uke 12 nå og er enno like kvalm og trøtt... :/

Skrevet

jeg merket kun litt ømme bryst som kom og gikk og gjør det enda,varmere i kroppen enn ellers,trøtt og litt svimmel når jeg reiser meg...ellers ikke noe spesielt som gjør at jeg legger merke til det...er litt uvel på kveldene nå.....jeg er 8+4 idag...fram til 6+ noe har jeg ikke merket noe omtrent...

Skrevet

varme i kroppen har jeg også.... men ellers er det nesten sånn at jeg lurer på om jeg virkelig er gravid.. vi får nyte påsekn med en form og hemmelighet som er god=)

Skrevet

hei, eg ringte til legen i dag å då var det ikkje ledig før 6 mai:(

og så lure eg på en ting, når man er gravid , hvordan erdet med sex og og samleie og sånn då?

Skrevet

og så lure eg på på den første testen stod det 1-2 og den eg tok i dag stod det 2-3 men hvorfor er det forskjell på det fra første til den i dag når det er bare 3 dager melom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...