Gå til innhold

Hvilken storby i Europa ville dere dratt på jentetur til en helg i september??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er fire jenter som skal på tur. Det er ingenting vi må se eller oppleve lissom, vi skal bare kose oss sammen med god mat og drikke:) Siden det bare blir fra fredag søndag, er det greit at flyreisa ikke er mer enn 1 time eller max 2.

Jeg tenker litt på Dublin kanskje? Kom med dere beste tips til en ikke altfor dyr pris.. :)

Fortsetter under...

Skrevet

Definitivt STOCKHOLM!

Skrevet

berlin, stockholm, amsterdam og london er fine byer som passer for jenteturer og de ligger ikke langt unna.

Skrevet

Amsterdam!! Fantastisk by =)

Eller Lisboa. Nok en nydelig by=)

Skrevet

Praha!!!! Uten tvil!

Skrevet

paris..

ikke vært selv, men hørt at det er nydelig der om høsten

Annonse

Skrevet

Paris er kjempedyrt! Var der i sommer. Ca 60 kr for en cappuccino. Grøss... 90 kr for en 0,33 med øl på champs ellysses

Skrevet

London er kos og prisene på mat og drikke er rimelige. Det samme er taxi.

Skrevet

Helt klart BUDAPEST! Det er vel en 2,5 time med fly cirka, men det er verdt den ekstra halvtimen. Været er gjerne veldig bra i september - som regel sommertemperaturer, men ikke FOR varmt. Hyggelig prisnivå, enkelt å komme seg fram, god mat og masse å se!

Annonse

Skrevet

Amsterdam, London, Tallin (har ikke vært der selv men har hørt at de har fantastisk spa og billig shopping:-))

Jeg elsker Amsterdam men har bare vært der med samboeren. Vet ikke om det er helt det samme på jentetur. Hadde kanskje valgt London fremfor Amsterdam med jentene.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Kom nettopp hjem fra Praha, og jeg ELSKET det! Gode shoppingmuligheter, billig mat/drikke/transport/hotell, masse gøy å se på, masse utesteder... Fantastisk nydelig by!

Paris er også nydelig, men skrekkelig dyrt...

Skrevet

København. Kort flyreise, billige billetter, super by til å shoppe i og gå på bar :-) Masse bra hoteller sentralt. Jeg har bestilt via marco polo flere ganger, og vært kjempefornøyd med både hotell og pris.

Kos dere!

Skrevet

Paris.

Europeisk men eksotisk, fantastisk stemning året rundt, og masse god mat og vin.

Elsker Paris! :-D

Skrevet

Helt klart Barcelona! Det er en helt fantastisk by og i september er det herlig sommertemperatur der! :)

Skrevet

Alt har jo sin sjarm....

Party party i Amsterdam

Shopping i London

Spa i Riga

Veldig koselig i Praha

Dyrt og alt for mye mennesker i Paris

Koselig i Køben

Amsterdam er min favoritt- men jente tur dit står ikke høyt i kurs hos gubben.....ha ha ha ha har vært der noen ganger.......

Skrevet

Dublin! Har vaert der 4 ganger, og elsker den byen! Utrolig koselig by, og irer er jo fantastiske :-)

Skrevet

Signerer Budapest! Mannen min er derfra, og jeg elsker byen! Du får fly til 199,- med Norwegian!

Skrevet

Palma!!! Sol, strand og shopping! Har tips til et billig og bra hotel helt nede på stranda hvis du er interessert. Vi var der i fjor, og reiser tilbake på jentetur neste år:-))) ANBEFALES!!!

Skrevet

Har aldri angret på Praha,Dublin eller Paris.Praha er billigst når det gjelder spise og drikke.Paris er dyrt.Dublin er fantastisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...