Gjest Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Ja her er jeg og maser igjen, men noen nick husker jeg uten problemer . Men hvordan går det med deg og magen? Har du lenge igjen?
Pixie Power Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Så ikke denne før nå, jeg :-) Hyggelig å bli husket og ropt på. Den lille magen gjør kroppen bevegelig, men formen er ikke særlig bra :-/ Idag har vært usedavnlig dårlig, faktisk, kjempet med hver (lille) matbit. MEN kom meg på trening (tok på meg en vikartime som "tvang" meg til å gå) og da har jeg det SÅ bra i øyeblikket! Helt utrolig, men kvalmen og trøttheten forsvinner idet jeg entrer salen - og det er så deilig! Like før jeg spretter rundt og roper "I'm alive! I'm alive!", men jeg tror medlemmene ville blitt litt skremt, haha Men det går nok mot utvidet sykemelding på jobben for dette murmeldyret. 25 uker til helgen, wohooo! Har kortere tid foran meg enn bak meg, og bare det gir en liten lykkeboost. Og du ligger vel et par uker foran meg? Gikk det greit å være innom jobben med sykemeldingen? Ingen sure miner, håper jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå