bringebærjenta-4.jenta Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 I de tre forrige svangerskapene har de ikke startet før i uke 25. Fler som har/har hatt kynnere så tidlig som i uke 13?
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Ja,jeg fikk kynnere i den tiden i sist svangerskap og hadde det heeeele svangerskapet! JM sa at det ikke var noe uvanlig.. Og jeg gikk 3 dager over termin med jenta mi som er frisk som en fisk Nå er jeg i uke 14+4 og har begynt og kjenne litt kynnere hver dag...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg beg. med kynnere rundt uke 12 denne gangen. Ble fullt sykemeldt fra uke 15 uten lov til å trene eller stresse da kynnerene kom tett og i ofte. Ble bedre noen uker, men nå i uke 23 kommer de stadig.
Grateful mom Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Jeg fikk masse kynnere veldig tidlig denne gangen, sikkert rundt uke 13 ja. Nå har det heldigvis roet seg litt Uke 22 nå.
Turid Laila Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er 12-13 uker nå (litt usikker da jeg blir satt frem og tilbake hele tiden) og har hatt kynnere i flere uker allerede. Innimellom er det så vondt at jeg bare ligger og griner.
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 hvor lenge varer vanligvis hver av disse kynnerne? første svangerskap og nysgjerrig på hva som liksom kan karakteriseres som det. ... Kan noen forklare og beskrive?
Mamma_til_isabella Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Sist svangerskap fikk jeg kraftige kynnere fra uke 9 og de varte ut hele svangerskapet.Fødte 4 dager før termin. Men jeg fikk bricanyl tabletter som jeg tok hver dag ettersom mine kynnere kom selv om jeg var i ro eller ei. Kynnere varierer i lengde og du kjenner de ved at hele magen blir hard for så å bli myk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå