En til! Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Var hos gyn. i dag pga blødning - alt var ok med den lille - men har hatt murringer i hele ettermiddag. Vil ikke gi seg. Har blødninger og, men det har gitt seg, og er nok pga selve undersøkelsen (hun sa det blødde pga den). Kan det ha vært skadelig med undersøkelsen? Kan du ha fremprovosert noe? Dette kan jeg lite om , men er litt engstelig...
Lilleprinsesse76 Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har opplevd akkurat det samme som deg etter GU på grunn av blødning. Fikk skikkelige murringer etterpå og fikk nesten ikke sove natten etter. Det ga seg imidlertid i løpet av neste dag, selv om jeg også da følte meg litt stiv i bekkenet. Blødninger etter en slik undersøkelse er veldig vanlig, da det lett kan begynne å blø fra livmortappen.
En til! Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Hei Lilleprinsesse76! Takk for svar, det var betryggende at det ikke bare var meg... Da er del vel bare en naturlig reaksjon på "inntreden" fra gyn... Murringene har gått helt over nå for min del, men varte i over et døgn. Har født tidligere, og dette minnet om tidlige rier, var derfor jeg ble bekymret. Ha en fin helg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå