allabarna Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er fersk på dette... Lurer på om det er vanlig å bruke dyner i størrelse 65*80 til babyer i både vogn, seng og vugge? Takker for svar:)
FruBoger fødeklar Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 det er den minste og passer best i vogn. i seng ville jeg anbefalt å kjøpe 80x100 (den størrelsen som er større enn vognstr! ikke helt sikker på om det er 80/100 men..) du burde uansett ha ihvertfall to dyner. ellers er det nå greit å bare kjøpe juniordyna også, så slipper du det siden! de er så små og ligger som regel så urolig med bena, greit at de ikke sparker den av seg så lett:) her har vi tre dyner i senga hennes,og hun har INGEN over bena..de fyker av gårde med engang, om hun sover eller ikke. Men hun bruker en som pute (mye tett i nesa si - hever sengen også) og liker å grave seg ned i den, og en som hun holder rundt.. og en som liksom skal være over ho men:D Dyn er supert, holder dem varme/kalde/tørre
Frøken E Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Vi brukte den minste str på dyna (65x80) i vogna og vugga i stua da snuppa vår var baby. I senga sprinkelsenga brukte vi den som er 80 x 100. Da hun var litt over året byttet vi til juniordyne (100 x 140 tror jeg det er). Og nå når hun er snart 2 og et halvt, er storsenga tatt i bruk og ny dyne igjen gitt.....men denne gangen ei helt vanlig slik som vi voksne har. Blitt noen dynetrekk på disse 2 årene, men i august kommer neste så da tas de i bruk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå