Gå til innhold

Husdyr for allergikere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg har et lite problem, jeg har en sønn som er veldig allergisk mot hund, hest og litt katt. Både jeg og sønnen min er utrulig glad i dyr, så lurer på om noen vet om et dyr som ikke er kjempe allergi fremkallende. Alt ifra småe til store dyr, har fjøs så gjør ikke noe om det er stort. Har hester men han kan dessverre ikke borti disse så vil gjærne finne noe han kan holde på med. Ikke fisk fordi det orker ikke jeg, men marsvin geit eller noe sånt. Vil så utrulig gjerne at han skal få holde på med de siden han er så glad i dem. Er selvfølgelig jeg som kommer til å ha ansvaret for de

• 3 måneder senere...
Skrevet

Både jeg og samboer er allergiske mot hund og katt, vi tåler begge dvergpuddel (da særlig når den stelles regelmessig, merker at jeg blir litt tett om det går for lang tid mellom bad og stell), mens svigerfar ikke tåler dette. Det er dessverre forskjell fra person til person hva de reagerer på, men om dere kjenner noen med puddel kan dette kanskje testes ut?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva med en skilpadde ?

Det får du kjøpt om dere kan dokumentere allergi.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei, hele søskenflokken min har alltid vært alergisk om alt som har med pels og gjøre. Jeg har nå flyttet ut og mine to små søsken bor fortsatt hjemme hos mamma og pappa, det er også de som har vært verst i allergien. 5 og 13 år er de og har aldri tålt noen dyr. Men da de fant ut av at de ville prøve å ha en Cavalier King Charles Spaniel, som er alergivennelig har alt gått utrolig bra! Jeg merker heller ingen ting når jeg er på besøk hos de. Hunden er kjempe søt og alergivennelig. Absolutt å anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...