NitaMora Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Skal man virkelig betale 100 kr for terminbekreftelsen? Det er nesten litt drøyt å skulle betale så mye for en bekreftelse på en linje og underskrift fra legen for noe man MÅ ha for å få penger fra NAV!
mamma til 3:) Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Det har jeg aldri hørt om ihvertfall!!! Merkelig...
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Teknisk sett så kan legen ta seg betalt for "matriell", selv om kontrollene og slikt er gratis, men jeg har aldri før hørt om en lege som vil ha 100 kroner for terminbekreftelsen..
venter på den lille :) Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 hallais! ta kopi av helsekortet ditt og lever på Nav:)) Det gjorde jeg, og det holdt i massevis!
NitaMora Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2010 hu jeg snakka med på Nav mente jeg måtte ha skriftilig bekreftelse fra lege/jordmor og det har jeg hørt at andre også har fått beskjed om, mn at det skulle koste noe hadde jeg ikke forventet! det er jo bare helt baklengs egentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå