Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barna deres da de "sluttet" å sitte i vippestol? Vi har en BabyBjörn vippestol som brukes mindre og mindre, lillemann er 8mnd nå, som vi vurderer å selge. MEN så står det jo om stolen at den kan brukes helt opp til to år, er det stas å bruke denne typen stol så lenge eller bør vi tenke på å kjøpe en litt annen type stol, evt. sakkosekk? De eneste gangene denne stolen brukes nå er foran TVn en kveld i ny og ne så jeg ser egentlig ikke det store behovet for denne typen stol fremover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte barnestol på ikea som vi brukte istedenfor vippestolen, så fort hun kunne sitte igrunnen. Brukte ikke vippestolen mer etter det.

Skrevet

Vippestolen har hele veien vært en svært så kjær venn :-) Men i helgen kjøpte vi stol til henne på ikea, og siden har vi faktisk ikke brukt vippestolen når jeg tenker meg om... så da er vel svaret at vi sluttet nå :-) Hun er 6 mnd.

Skrevet

Vi bruker vippen kun til å gi mat og fordøye den. Piraten er 6 mnd nå og når hun sitter i fanget etter feks mme så gulper hun, fordi hun ikke sitter i ro med magen. Om hun ligger på gulvet snur hun seg over på magen og gulper. Så her brukes den kun til grøtmåltid og noen minutter etter måltid for å slappe av litt før leken begynner igjen.

Vi kjøpte nettopp tripptrapp med babyset som i kommer til å bruke ved måltidene fremover, men regner vel med at hun flyttes over i vippen når måltidet er over. Men vippen sine dager nok talte i dette huset også ja..

Gjest Kira06
Skrevet

Vår datter er også 6 mnd, og vi bruker den på samme måte som "Rampongi". I tillegg sitter hun der noen ganger når jeg lager mat eller hvis vi har middagsgjester og hun er sutrete. Litt lettere å se på hva som skjer når man sitter:)

Vet ikke helt hvor lenge vi kommer til å bruke den, men den er litt sånn fancy at den kan gjøres om til en stol etterhvert som barnet blir eldre. Men da blir det jo en lav stol, som ikke egner seg så godt til måltider. Så vi må nok snart gå til innkjøp av en "ordentlig" stol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...