Gå til innhold

JA JA JAAAA, TESTEN ER POSITIV :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk dere, jeg går bare rundt å sviver, er helt skjelven og smiler og griner om hverandre.

Skal ringe Porsgrunn i morgen, gleder meg :)

Har ikke hatt så mange symptomer, har nesten hatt mer symptomer de gangene det har vært negativt.

Men det som har vært er: Prikking i lysken, vondt i høyre eggstokk, stort opptak av crinonen i forhold til tidligere forsøk.

Håper dere kommer etter, dette fortjener alle å oppleve :)

åååå gratulerer så mye:) Ruger selv da 2,og har hatt akkurat de symptomene du har:) helt annerledes enn de andre forsøkene,er kun på rugedag 4,men kjenner murringer i magen og vondt i høyre eggstokk ikke mye rester av crinonen heller:) får håpe det går like bra for meg:)

Annonse

Gratulerer sååååå masse Bicon:-)så utrolig kjekt å høre at det gikk så bra:-)...er sikkert en utrolig hærlig følelse:-)

Gjorde du noe i forkant?Tenker i forhold til vitaminer,wild jam, albyl-e eller akupunktur...

Har du hatt noen tidligere forsøk?

Så bra da ønskeren, du skal se spiren(e) sitter hos deg også. :)

Det er helt vanvittig å få positivt resultat, håper det går bra i 9 mnd nå.

Takk Ebbe, det er herlig følelse, gled deg til det er din tur!! :)

Det jeg tar av vitaminer er: Omega-3, folsyre, multivitamib, og vitamin b.

Ellers så har jeg gitt litt blaffen i eggene og brukt kroppen min. Jeg har trent og jobbet i hagen.

Ellers bare crinone..... tenk det :) Det funka, jeg som var så skeptisk :)

Kjære Bicon

Av hele mitt hjerte: GRATULERER!

Velkommen inn i de gravides rekker!!! Har tenkt på deg om hvordan det går og hvor du er i løypen og slikt. Dette var deilige nyheter! Blir spennende om det blir 1 eller 2 eskimoer på deg. Lykke til og velkommen inn på 1. trimester :-). Jeg skal over på 2. nå, men er nå litt både her og der.

Klem fra meg og lille knerten:-)

Gratulerer, Bicon :-) Veldig gode nyheter dette!

Håpar eg er i same situasjon når påska nærmar seg slutten. Ruger for tida på eitt egg som vart sett inn denne veka, fyrste fryseforsøk. Ventar med testing til 2. påskedag.

Lukke til vidare og kos deg!

Så spennende Bicon...ja tenk at det funka;-)...blir så glad når jeg hører om dere det går bra for her inne,der det faktisk bare klaffer...det går faktisk an liksom:-)

Prøver å legge en liten slagplan for mitt neste forsøk...uten å bli helt hysterisk(ikke så lett)..men har absolutt troen på de rette vitaminene..skulle ønske det var en oppskrift på dette her..;-)..

Ønsker deg masse lykke til fremover..blir spennende å høre om det er en eller to spirer inni der...håper du vil oppdatere oss litt selv om du flytter inn på 1.trimester:-)

Annonse

Å Lycy, blir helt rørt nå, vi som fulgte hverandre sist gang..., tenk nå kommer jeg etter :) Er så ubeskrivelig glad nå!

Tenk at JEG skulle bli gravid, hadde liten tro, og nå sitter jeg da her.... med noe i magen :)

Hvordan står det til med deg? har alt gått fint så langt`?

*Klem*

Gratulerer så mye Bicon.

Er så glad på dine vegne:) Husker den følelsen der, helt uvirkelig...

Så morro blir spennende på UL å se om det er to der...:)

Jeg tester i mårra, men akkutat nå er jeg bare glad du får oppleve det fantastiske som skjer videre...:)

Lykke til Bicon...!

Takk Levine, håper du får oisitivt i morgen du også! :) hadde vært knallgøy!

Nå får jeg fortsette å krysse bein og armer for at dette går bra..:) Men det ska det!

Har du noen følelse for hvorvidt det går rette veien for deg i morgen?

Klart det går bra:)

For min del, tror jeg det ikke blir noe, føler at jeg kjenner kroppen så godt nå, men det går greit det å, vi fortsetter bare å prøve. I mens koser vi oss med lille gutt så kommer det søsken etter hvert.

Men jeg sier ifra i morgen.

Ha en fin kveld klem;)

Gratulerer så mye, bicon. Så flott!!! Håper jeg kommer etter. Skulle jo egentlig ruget sammen med deg, og skulle nok nærmet meg testdag. Men, men. Unner deg det på det aller høyeste!!! Håper du får et flott svangerskap ;-D

SÅ UTROLIG BRA!!!! Gratulerer!!!!

Tispe mi valper akkurat nå så må innrømme at små, nusselige nyfødte, gravid selv og slike nyheter får tårene til å sitte lett:-)))

Kos deg videre i svangerskapet!

kjempeklem:-))

Hjertelig takk alle dere flotte damer! Er så inderlig glad for å ha dere, det har gjort hele ivf-prosessen så mye lettere.

Nå er jeg så sjeleglad for at jeg ikke har gitt opp, og etter snart 9 år som prøver, så er vi kommet et langt skritt videre målet om å få barn.

Det er faktisk mulig........

Hei Bicon

Sitter her å smiler bredt på dine vegne. Var så godt å ha deg ved sist forsøk og så deilig å se rettferdigheten seire igjen! Hihi! Fantastisk at vi har klart det!

Her går det bra. Var himla tøfft på begynnelsen må jeg innrømme. Kjente på mye greier siden jeg mistet 1 av tvillingene. Men skuldrene senker seg pittelittegranne for hver dag og i morgen skal jeg på 12 ukers ul. Faktisk bare 12 timer igjen til jeg er inne på klinikken:-). Kan nesten ikke tro det selv.

2 tette og en badehetteklem,

meg og knerten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...