Gå til innhold

Vil aldri bli gravid igjen...3.MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påvist på ultralyd idag..sitter her og gråter...Ville bare si ifra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så mange ord, det var veldig trist å lese :( sender deg en stor klem!!!!

Skrevet

men hvordan kan de påvise det så tidlig?Er ikke du bare 6+5? Var på ul for 2 dager siden ( er 6+5) og da så de ingenting! Kun foster sekken, men legen sa at det kan være det evt fosteret har en senere utvikling.

Skal tilbake om 2 uker, for å se om det er noe levedyktig der..:(

Skrevet

Det ma være ufattelig trist!!! Men du må jo ikke gi opp, du vil få din lille perfekte baby en dag du også!

Skrevet

Det var trist å høre at det endte sånn. Å miste tre ganger etter hverandre kan nok ta motet fra de fleste, så jeg forstår godt at du føler det som du gjør.

Men nå har du krav på utredning, så om det er en medisinsk grunn til at du har mistet så kan du få hjelp. Slik var deg med meg, og nå har jeg en liten datter i tillegg til en spire i magen.

Kanskje du forandrer mening etterhvert når disse skyene letter, og orker å prøve igjen etter utredningen er over. Jeg håper det, og jeg håper at det går bedre neste gang for dere.

Klem fra

Skrevet

Hei Lotte!

Vil bare si at jeg er trist på dine vegne og at jeg vet så vel hva du går igjennom nå... Har selv vært gjennom 3 MA på 12 mnd og det er så tøft. Fikk utredning for habituell abort på Ullevål og er nå gravid for fjerde gang. Startet uke 13 i dag og alt ser så fint ut, aldri vært så langt før.... Har fått Ul hver uke siden 6+5 samt resept på crinone og albyl-E.

Se eget forum her på bim om du føler deg sterk nok til å prøve igjen, der har jeg fått mye hjelp og støtte! Ta vare på deg selv!

Skrevet

Nå fikk jeg litt mer håp da...selv om jeg gruer meg til å dra på ullevål i morgen. Vil ikke gi opp..må bare vente et par mndr, en utredning i det minste.

Tuusen takk for all støtte..virkelig!

Skrevet

Denne uka for deg er jo den verste, alt er ferskt og sorgen rå, håper du får god behandling på Ullevål, mine erfaringer der er gode hvertfall!

La kroppen og hodet hvile noen måneder, skjem deg bort med hudpleie, frisør el. Selv om jeg var knust etter siste utskrapning i september var det godt m 3 måneders prøvepause etterpå, kom meg både fysisk og psykisk, startet opp med akupunktur og trening.

Vi får desverre aldri noen garantier, men statistikken sier at de fleste av oss lykkes...tilslutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...