Gå til innhold

smerte i mage og rygg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

vet ikke hvordan jeg skal tolke dette... har i det siste hatt smerter i magen.. ligner på menssmerter... murring i begge sidene og et slags nedpress øverst i magen. i korsryggen og har jeg den siste tiden merket smerter.. er snart 15 uker, og tror ikke det er bekkenløsning.. er liksom vondt i ryggen på samme måte som når en har mensen....

er dette tegn på noe? er noe galt..? har ikke blødd noe som helst... off blir jo engstelig.. 1 mnd til ordinær ul og.. kommer til å bekymre meg grønn om allt er som det skal frem til da...

andre som har noen erfaringer de vill dele med meg..? hva tror dere?

legen min har ikke utstyr til å høre etter hjertelyd så ingen vits i å ringe henne.. lurte på å ringe jordmoren å høre om jeg bare kunne få komme innom å høre hjertelyd.. men spørs da.. vet dere hvordan de reagerer når det ringer inn litt sonn hastende bekymrede gravide? bestilte meg en kontroll med jordmor om 1 mnd, virket ikke som hun hadde noe ledig før... men jeg vill jo bare inn i 2 min for å høre at d er liv:P skader vell ikke ringe å høre1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det høres ut som en form for voksesmerter.. Men veit ikke...

Du kan trygt ringe jordmor, om de ikke har tid til å ta deg inn, så kan du kanskje få noen svar eller tips.

Bedre å ringe en gang ekstra enn å ringe en gang for lite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...