Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt usikker på hvordan det skrives, men mener altså fjernet en del av livmorhalstappen ved laser operasjon. Flere som har gjort det og hvordan har det gått når dere har blitt gravide?

Jeg er nå 9+4 og har blødd en del. Vært til innvendig ul to ganger og alt står bra til med knøttet, de tror det blør fra sårt arrvev etter en operasjon for snart tre år siden. Så nå lurer jeg på hvor lenge jeg skal blø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble laserkonisert i fjor.. Er nå bare 6 uker men foreløpig ikke blødd noe... Men sa legen noe om dette kan ha noe betydning på langsikt? Er det større sjans for at vi får "trøbbel på veien" enn andre?

Skrevet

nei han mente at blødningene skjedde pga operasjonen og ikke hadde noe med fosteret å gjøre. Mente det ikke påvirket svangerskapet, samt da jeg spurte om de ville sette på en streng nederst på livmorhalstappen sa de nei. Da det var noe man gjorde hvis man hadde mistet !?! vel da er det jo for sent så skjønte ikke helt den der. Men tror uansett ikke det er noe de gjør før det har gått en stund og fosteret veier mer. Jeg har blødd mye over en to ukers periode nå, men knøttet har det bra så blødninger trenger ikke å være negativt. Legen smurte på noe for å stoppe blødningene men det varte bare en dag før det blødde igjen. Kan være de som opererte meg gjorde en dårlig jobb :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...