Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg venter nå nr 3. I de to forrige sv.skapene har jeg vært VELDIG dårlig av bl. Sist gang endte jeg opp med krykker, og klarte nesten ikke gå da heller... Nå er jeg bare i uke 11, men bl kommer for fullt kjenner jeg. Men jeg klarer jo å jobbe, men merker det jo godt etter jeg har vært på jobb, og har vondt for å gå på slutten av en vakt.. Er redd for at jeg skal bli veldig mye dårligere enn sist og evt havne i rullestol etter hvert Jobber på et sykehjem, så er en del tunge løft og mye gåing.. Jeg har ikke fast jobb der, tar extravakter, men blir så og si 100% jobb. MEN jeg har jo da ikke rett på noe tilrettelegging eller aktiv sykemelding o.l. Bør jeg gå til legen og spørre om sykemelding?.. Eller skal jeg bare jobbe til det sier totalt STOPP, og jeg ikke klarer å gå mer?.. Er så vanskelig dette synest jeg.. Jeg vet at jeg kommer til å bli veldig, veldig dårlig etter hvert.. Bør jeg gi meg "menst leken er god"?... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141637616-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re-ang-bekkenl%C3%B8sning-i-svskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
montho Skrevet 25. mars 2010 #2 Del Skrevet 25. mars 2010 Heisann. Jeg sliter også med bekkenløsning så vet hvordan det er ... hadde jeg vært deg så hadde jeg fått sykemelding fra legen. Bekkenplagene blir bare verre visst du bare driver på helt til det sier STOPP! Ikke å anbefale i det hele tatt.Du burde få behandling for bekkenplagene dine fortest mulig. Hadde du noe form for fysio,bassengtrening ol under de forrige svangerskapene?merker fort på meg selv hva jeg kan gjøre og ikke gjøre med bekkenløsning. LYTT TIL KROPPEN DIN og ikke push deg selv for det vil gjøre bare vondt verre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141637616-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re-ang-bekkenl%C3%B8sning-i-svskapet/#findComment-141638053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå