Gå til innhold

Jordmødrene på NRK ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer sånn for at jeg har begynt å se på det, men jeg klarer ikke la være. Er ikke spesielt klar for å føde etter å ha sett dette altså ... Tårene triller, tuter skikkelig på hver eneste episode jeg, hormoner, haha!

Noen andre som har sett? Hvordan reagerte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, samme her - sitter og småtuter. Har bare fått sett de to første episodene, kanskje like greit...

Skrevet

hehe har sett alle 6 episodene på 2 dager nå, og jeg tuter som en liten unge når jeg ser:)Angrer nesten litt for at jeg så de, d var litt skummelt...enda jeg er 3.gangsfødende(3.keisersnitt)..huff mye som kan gå galt:(

Skrevet

Når går denne serien????? Hvor kan jeg eventuelt se repriser?? :-)

Skrevet

Jeg så all episodene på en kveld, og synes det var mange veldig rørende episoder bortsett fra den ene som handlet om at det kan gå galt.. Det kan man ikke tenke på, da blir man bare sprø.

Morsomt å se alle det gikk bra med og jeg beundrer alle mødrene som lot seg bli filmet underveis. Jeg har selv 2 ks bak meg og skal igang m mitt tredje til sommeren. Føler faktisk et visst vemod over at jeg ikke får prøve dette, synes det ser så kraftfullt ut;) He he, jeg skulle vel bare visst, tenker jeg:)

Skrevet

Serien kan du se på nrk nett tv. Anbefales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...