Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Angrer sånn for at jeg har begynt å se på det, men jeg klarer ikke la være. Er ikke spesielt klar for å føde etter å ha sett dette altså ... Tårene triller, tuter skikkelig på hver eneste episode jeg, hormoner, haha! Noen andre som har sett? Hvordan reagerte dere?
Vesla222 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Hehe, samme her - sitter og småtuter. Har bare fått sett de to første episodene, kanskje like greit...
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 hehe har sett alle 6 episodene på 2 dager nå, og jeg tuter som en liten unge når jeg ser:)Angrer nesten litt for at jeg så de, d var litt skummelt...enda jeg er 3.gangsfødende(3.keisersnitt)..huff mye som kan gå galt:(
Knøtte85 Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Når går denne serien????? Hvor kan jeg eventuelt se repriser?? :-)
2 småtroll+lille minitroll Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Jeg så all episodene på en kveld, og synes det var mange veldig rørende episoder bortsett fra den ene som handlet om at det kan gå galt.. Det kan man ikke tenke på, da blir man bare sprø. Morsomt å se alle det gikk bra med og jeg beundrer alle mødrene som lot seg bli filmet underveis. Jeg har selv 2 ks bak meg og skal igang m mitt tredje til sommeren. Føler faktisk et visst vemod over at jeg ikke får prøve dette, synes det ser så kraftfullt ut;) He he, jeg skulle vel bare visst, tenker jeg:)
2 småtroll+lille minitroll Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Serien kan du se på nrk nett tv. Anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå