Gå til innhold

venter nr to, og er UTSLITT! har en liten på 10mnd fra før, andre i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig trett for tiden, i to uker har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen. Jeg ligger her hele dagen, utenom de gangene jeg må lage mat, skifte bleie eller legge min lille jente. Skulle ønske jeg fikk gjort litt husarbeid og lekt med barnet mitt. Jeg har nå over 10 maskiner med klær som skal brettes og legges påplass! men orker ikke.. Jeg er i seng før 9 hver kveld.

Jeg trodde kanskje det var vanlig å få energien tilbake når en var over 3-4 mnd på vei. Men siden det ikke er så lenge siden sist svangerskap har jeg kanskje lettere for å bli "tømt" for energi?

Lykke til videre alle sammen :)

Fortsetter under...

Hei :) Jeg føler det ganske likt som deg bortsett fra at jeg har en gutt som blir 2 år i juni. Jeg er i full jobb og er kjempesliten og trøtt om dagene. Men jeg prioriterer også samvær med gutten min og legger meg kl. 21 om kveldene og gjerne før. Vi må vel bare holde ut? Det er jo verdt det og det vil jo gå over.

Lykke til du også!

Hei..

Jeg har en datter som nettopp ble 1 år. Jeg er utrolig sliten idag av ingen grunn egentlig.. Jeg sover når hun sover på dagen men like sliten for det om jeg har sovet:( Syns det er tungt og bære på henne og føler egentlig alt er slitsomt til tider. Mannen min er sent hjemme fra jobb så jeg er alene med henne hele dagene. Men jeg prøver å tenke positivt og gleder meg masse til babyen kommer :) Tyngre skal det bli :P

All medfølelse til dere alle:) Er selv hjemme med to barn på 3 og 6 og det krever ganske mye av meg da samboeren jobber borte hver uke:( Vanligvis er jeg i jobb, men nå orker jeg rett og slett ikke, energien er på bunn, men håper det snart går over da:D Og at tiden går fort til lille gullet kommer til verden:D

Ja hadde det vel litt sånn sist. 12 mnd i mellom mine. nå er de 2 og 3 i april og jeg venter nr 3. det er slitsomt og man har rett til å si det også:) jeg er hjemme enda med mine to. men vurderer å også søke plass til to åringen fra høsten i barnehage. planen var å ha han hjemmme til 3 år men han mister jo lekekameraten sin på dagtid så synes det blir litt feil. tenker å ha han kun liten stilling i barnehage. så får man tid til å bli kjent med nr 3 og.

Husker at det var et slit med en baby og stor mage. men det g¨r fort og de kommer til å ha så mye glede av hverandre:) stå på

Jeg var klar over at det var flere som var i samme situasjon, men det å få høre om det, å "prate" med dere setter jeg stor pris på:) Føler meg litt bedre da :) Jeg gleder meg veldig til den lille kommer, så det er jo et lys i enden her, men det føles som en evighet til akkuat nå. Det er heldigvis bare en fase:)

Jeg har en del vondter og ubehag, og blir svimmel hver eneste gang jeg reiser meg og kvalm, det er vel også litt av grunnen til at sofaen er blitt min nye bestevenn. Men vet jeg ikke har jernmangel. Skal heldigvis på sjekk hos legen snart:)

Jeg gruer meg veldig til den store magen kommer, lurer på hvordan det blir med ei lita på armen å magen.. blir nok mye tyngre enn jeg klarer å se for meg! :) men det er som du sier; de kommer til å ha masse glede av hverandre!:)

Veldig kosligt å høre fra dere alle sammen! Lykke til videre:)

Annonse

lite råd her er: husk å spise litt og drikke minst hver 3 time. spesielt drikke fordi blodet skal pumpe til hjertet ditt. og når det går tregt blir du svimmel.

Jeg hadde det spesielt slik med nr 2 fordi det var så hektisk med lille jenta. hun var jo bare 3,5 mnd når jeg ble gravid igjen. jeg glemte å spise og drikke nok. og svimte av og datt ned trappa. (heldigvis uten ungen på armen!!!) dro på sykehuset(for legen fant bi-lyd på hjertet mitt)

og de tok ultralyd av hjertet mitt som viste litt trange vener og Legen sa at jeg måtte drikke mer. Det begynte jeg med. drakk et lite glass en gang i timen pluss til måltider og da forsvant svimmelheten. viktig at du tar tak i det siden du jo har en baby å ta vare på samtidig. ikke la det gå like langt som meg:)

ikke at jeg er en ekspert altså men dette gjorde susen for kvalmen og svimmelheten min. som legen sa det er viktigere at du drikker enn hva du drikker. jeg klarte kun varm, tam tabxtra..(?? æsj nå men godt da)

håper du får det bedre snart

varm tabxtra hørtes virelig ikke godt ut!! :) hehe, men det er ikke allti vi forstår lystene våre når vi er gravide!:)

oi.. det der hørtes virkelig ikke bra ut!:/ kjente jeg fikk hjerte i halsen når jeg leste at du datt ned trappa, tenkte med en gang at ungen var på armen! men det er godt å vite at alt gikk bra med deg, og at ungen ikke var med på fallet:)

jeg er ikke så veldig flink med mat og drikke desverre.. glemmer det så fort ut med alt aent jeg tenker på:) det var et veldig godt råd! og er noe som jeg kommer til og starte på i dag!:)

tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...