ett til! Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 jeg er "avhengig" av ei elektrisk pumpe jeg får låne på sykehuset og har hatt den i snart 3 mnd.men denne koster 23 kr dagen,noe som blir veldig mye om jeg vil ha den i enda 3 mnd. er det noen som vet hvor man kan få kjøpt brukte pumper?den jeg har nå er medela lactina select
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Du kan få kjøpe min Medela Swing for 650 kr (nypris 1300 kr). Kjøpte den til vesla, som nå er 9 mnd, men hun har ikke tatt flaske, så her har det bare blitt pupp. Tror kanskje jeg har brukt den maks 10 ganger.
ett til! Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2010 takk for tilbudet,men jeg har prøvd denne medela swing og i forhold til den store lactina så er den ikke bra i det hele tatt...er ikke effektiv nok!
blomstre Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Hei Da er det vel finn.no som gjelder som for alt annet? Eller så pleier det jo å stå litt annonsert i bladet Foreldre & Barn. De store pumpene som leies ut vil jeg ikke tror det er noen som eier privat og skal selge... ta en titt på medala sin side, så får du en oversikt over de forskjellige modellene til privat bruk også: http://www.medela.com/ISBD/breastfeeding/products/electric.php Freestyle og Pump-in-style er de to som annbefales til daglig bruk. Da er sistnevnte den som har vært i handelen lengst og som det er størst sannsynlighet for at du vil finne brukt. Ettersom du allerede er vandt med den gamle Lactina modellen, så kanskje du hadde likt den gamle mini electric pluss også? Denne har jeg hvis du er interessert. Selv leide jeg Symphony, og ble derfor aldri helt fortolig med mini electric som ikke har 2-phase-expression slik som de nyeste modellene har (syntes den ble for hard for brystene...). Gi beskjed hvis du er interessert i mini electricen så kan jeg gi deg mer info :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå