mamma til twins Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Sist jeg var gravid begynte kvalmen en uke før IKM. Jeg har ikke IKM før 3. april, men jeg har superømme pupper, har vært kvalm i flere dager og er såååå sliten og trøtt med DET søvnbehovet. I tillegg har jeg fått hvit utflod. Alle er jo tegn på graviditet. Men i alle dager, det er jo så tidlig! Noen som har erfaringer rundt dette? Burde jeg droppe påskevinen?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 eg tror eg har ca di samme som deg å er ca 1 uke til ikm så eg droppe påskevin så lenge ikke ikm kommer:) Eg trur de e hormonene som lure meg men de e jo berre å vente:) Symptomer: Tisser mye hvit ''mye'' utflod ømme brystvorter Blir sulten fortere prikking i livmoren
tegneseriedama Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Hei! Greier ikke la være å svare siden jeg nå endelig har blitt gravid :-) For å si det sånn, vi har vært prøvere i flere år og jeg har gransket symptomer i filler utallige ganger.... Dette var anneledes denne gangen : Allerede en uke før jeg testet positivt begynte magen min å romle noe så alldeles forferdelig-ikke det symptomet jeg hadde ventet aller først men det er visst ikke uvanlig viser det seg... . Det andre som også oppsto var en tyngdefølelse i brystene. de var ikke såre, ømme eller "sprengte" -de var rett og slett tunge og ...rare! Det tredje var at jeg ble urolig på en måte- nærmest rastløs uten grunn, litt som å ha lavt blodsukker om du skjønner.... Men det aller rareste var at jeg fikk en visshet om at noe var anneledes. Ble bare mer og mere sikker som ikm nærmet seg. Likevel fikk jeg skikkelig høy puls da resultatet viste positivt og måtte ta test tre dager på rad for å være sikker. Førts da siste clearblue klart og tydelig stavet"gravid" greide jeg å tro det. Så lykke til! Om du er flink til å lytte til kroppen din så kanskje du også merker forskjellen;-)
Mon tro.. Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 EL sønd Luft i magen tirs-tors Festeblødning 4 dager etter EL Kvalmen 4 dager etter EL og pr.dd Småblødninger Symptomer pr d.d ( 3uker og 6 dager på vei: Stikkinger( ikke mye) ,en mye kvalmen, og svimmel Så alt går ann;)!!
Mon tro.. Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 ajulle stå kvalmen fra 4 dager etter EL til d.d Hehe Maren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå