mamma til Isak Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Hva synes dere jenter om det navnet? Andre navn på lista vår er: Samuel Ludvig Sakarias (muligens litt for likt Isak) Jesper Som dere ser liker jeg veldig godt bibelnavn. Men det kan kanskje bli litt for mye av det gode? Setter pris på svar fra dere:)
Miranda C Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Adam er kjempefint Det er Isak óg Hva med Emanuel?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Liker både Adam, Ludvig, Jesper, og Samuel.
prebs Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg liker ikke Adam, Samuel og Sakarias. Til gjengjeld digger jeg både Ludvig og Jesper!
LilleBitteliten Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Isak er nydelig. Adam er også vakkert. Isak og Adam står også veldig bra til hverandre! Liker også Samuel, Ludvig, Jesper og Sakarias Men dersom det er Adam dere liker best så gå for det, - bra navnevalg!
♥ Herligheten ♥ Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Av disse navna likte jeg Jesper best. Jesper og Isak var en flott kombinasjon. Sakarias synes jeg blir for likt Isak. Samuel og Adam er ikke fine Ludvig er pent, men ville skrevet Ludvik!
mamma til Isak Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2010 Tusen takk for svar alle sammen! Adam er veldig pent, men synes de andre navna også er veldig pene, så dette er vanskelig gitt!!! Bra jeg har ei stund å tenke på
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Adam og Samuel passer best til Isak. Enig med deg i at Sakarias blir litt likt Isak sjølv om det er eit fint navn.
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #13 Skrevet 30. mars 2010 Jeg liker både Adam og Samuel. Men Isak og Abel er forstatt finest, hihi=). Hva med Esekiel? Nydelig bibelsk navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå