Gå til innhold

Albin, Anton eller Aron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du er finnest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Albin! -Kjempefint!

Skrevet

Anton er finest. Albert er enda finere (ligner jo litt, men var jo ikke et av dine alternativer).

Aron synes jeg er et rampenavn.

Skrevet

Anton er et skikkelig tøft navn både til gutt og mann.

De andre liker jeg ikke.

Skrevet

aaron har ein av mine beste veninner på eit av sine barn, så det blir ikkje aktuelt. Men det er fint ja.

Skrevet

Aron eller anton ville eg valgt om eg var deg.

Skrevet

svarte på feil på innlegg. har eit innlegg med anton sjølv og tenkte eg var der inne og at noen kom med forslag om aaron til meg. sorry. kunne gjerne brukt det navnet, syns det er fint.

Skrevet

Liker ikke Aron. Skulle jeg valgt mellom disse måtte det blitt Anton eller Albin. Men er ikke fan av noen av dem.

:)

Skrevet

Anton er knalltøft! Som en annen her sa, veldig bra både til gutt og mann.

Albin = albino (sorry!)

plus vi hadde en båt en gang som var av merke Albin, så jeg tenker bare båt, regn, fiskeslo osv osv ;) gode minner, men dog...

Aron liker jeg ikke, kan ikke helt si hvorfor...tror fordi det minner meg om Arian (som jeg synes er kjempeskummelt, Arian Supremacy osv, grøss)

Skrevet

Har selv to gutter som heter Albin og Anton. Synes disse er kjempefine navn

Skrevet

Jeg har en liten gutt i Magen min som heter Anton, så naturlig nok stemmer jeg på det :)

Skrevet

Albin: Blir fort albino i mitt hode, som andre har nevnt også, men derimot er jeg veldig glad i Alvin og kunne faktisk vurdert det hvis jeg fikk en sønn.

Anton: Har aldri likt dette navnet, kan ikke forklare hvorfor.

Aron: Fint. Hadde det langt opp på navnelisten med førstefødte (som ble ei jente). Ville ikke valgt det i dag, men ikke noe i veien med navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...