BareLykke*GravidLykke* Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Hvor lang tid før eller etter IKM testet dere positivt? Takker for alle svar
Luna har født. Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Hei. 3 dager før så jeg en svaaaak strek som nesten fosvant igjen. 2 dager før var den pittelitt strekere. 1 dag før var den slik at jeg så at den faktisk var blå..hehe ikm var den nokså tydelig men ikke skikkelig sterk da heller, en tydelig blå bred strek..og mannen min synes den var blitt mye tydeligere bare på en dag. I dag er jeg en dag etter ikm og har ikke tenkt til å ta flere tester. Mensen er ikke her, puppene verker mer enn noen gang, det stikker og river i livmora og jeg trenger ingen flere bekreftelser hehe Masse lykke til. Lykkelige Luna.
Ella78 m/ A&M Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Da jeg ble var gravid for drøye to år siden, hadde jeg vel nærmest gitt opp håpet, så jeg testet ikke før to-tre dager etter IKM... Da var den soleklar positiv...
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2010 Hei og takk for svar... Hvilke tester bruker dere? Jeg har kjøpt billligtester og bruker de nå...Kan jeg stole på de eller burde jeg kjøpe tester som slår ut på mindre mengde hcg... Ja jeg er tullete og desperat
Bumblebeee Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Første gang: 2 dager før IKM Denne gangen: 4 dager før.
tegneseriedama Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 En dag før, men kjente symptomer noen dager før det igjen;-)
Julie_82 Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Første gangen var testen svak svak positiv ved 5+5. Andre gangen testet jeg ved 6 uker ca og den var negativ. Ville derfor vente til uke 8 og ta blodprøve, men det endte i SA før den tid, så jeg testet aldri positivt. Men begge gangene visste jeg det før jeg fikk positiv test...
Supermamm Skrevet 26. mars 2010 #11 Skrevet 26. mars 2010 Første gang 5+0, da ante jeg ikke at jeg var gravid så det var første test. Andre gangen 3+6, positiv test på ettermiddagen faktisk. Tredje gangen negative tester på ettermiddag 4+2 og 4+5, fikk da positiv på morgenurin 4+6 (men mistet da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå