Gå til innhold

blitt gravid på bidronning gele og wild jam

Anbefalte innlegg

Skrevet

så så mange her som det virket å, det virket for meg også. også sink og selen til mannen :) moro

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når i syklusen tok du de forskjellige da?

Skrevet

bidronning en kapsel morgen og kveld i 14 dager opphold i tre dager så wild yam to tabletter morgen og kveld en uke, testet ikke eller noe etter el. dette var 2 pp med bidronning og wild yam.

Skrevet

Så bra, prøver denne "kuren" selv denne pp, så får satse på at den sitter for oss også :-)

Skrevet

Begynte du med bidronning på første dag i syklusen osv?

Skrevet

Jeg gjorde iallefall det, tar to kapsler på morgenen før frokost jeg, og tenkte å fortsette med det frem til positiv el-test. Nå fikk jeg forsåvidt det idag, men litt usikker siden fikk neg på ettermiddagsurin. Så jeg avventer litt å ser. Men når jeg er helt sikker på pos test, så slutter jeg med Bidro og starter med WJ. Er det ikke slik man tar denne kuren da? :-) Hørt fem dager med WJ etter positiv eltest. Men hører gjerne fler med erfaring!

Skrevet

Da skal jeg jammen meg prøve det neste pp:-)

Skrevet

jeg begynte med bidroning første mens dag.. lykke til da, må jo være noe bra med det siden det klaffer for mange når de prøver denne kuren

Skrevet

Spennende, hvor har dere hørt om dette? bidronning gele og wild jam.. er det tabletter? Type kjøpes i helsekostbutikker?

Skrevet

Jeg kjøpte på helsekost på nett, urtesenteret.no eller ett el annet? Men har sett de i vanlig helsekost også :-)

Skrevet

Hvis dere ikke fåt tak i bidr gele er også damiana bra. Styrker mange ulike ting i kroppen, og også særlig eggstokker og livmor hos kvinner. Skal tas i perioden før el.

Skrevet

Tror dere det øker sjansene å bruke DQ i tillegg før EL? Eller virker det kanskje mot sin hensikt? Jeg leste på nettet at hvis man tok for mye damiana, så funker det dårlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tenkte også på å prøve wild yam og bidronninggele, men da jeg kom på helsekosten, annbefalte de ikke bidronninggele, også måtte jeg ta wild yam før el, jeg måtte ikke finne på å ta det etter el sa ho på butikken, for det var ikke testa på gravide og vis man da ble gravid så var det da ikke lurt å ta dem, men synes det var så rart for her inne så er det jo alltid etter el folk tar WY, hvorfor sier ho på butikken noe helt anna....hmmmm....så jeg turte jo ikke ta det da jeg....men ble annbefalt e-vit....

Noen som har hørt noe liknende andre plasser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...