Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Er det Reima? Nå har vi Skostad og jenta mi var gjennomvåt flere ganger og måtte skifte bukser... vurdere å kjøpe ny hadde Troll før , var fornøyde, vanskelig å finne den i butikker med oss, men Reima har vi i butikken der vi bor trodde Skogstad var en bra merke og... hva loker dere da?
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 har en reima og en reflex. synes begge er gode og lette dresser, blir ikke så fort våt osv. Men i reflexdressen blir hun fortere klam, den puster ikke som reimaen.
Ranveig R Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Eldste på 4 1/2 har ein gamal reima (arva, brukt av 3 barn før han) og ein ny troll. Er egentlig mest fornøgd med reima'en, sjølv om den er gamal og etter kvart ganske slitt. Troll-dressen er kjempetung i forhold, Reima med ulldress under er mykje lettare å bevege seg i. Til lille (2 år og 4 mnd) kjøpte vi Reflex-dress på salg no. Har brukt den berre nokre få gongar så langt, men er veldig fornøgd med at jenta er tørr, varm og ikkje minst kan ho bevege seg lett i dressen, sjølv om ho heng litt etter motorisk. Reknar med at ungane kan bruke troll- og reflex-dressane sine neste sesong og, og så får eg sjå etter det kva eg vil satse på deretter. Uansett så er det kjekt å kjøpe vinterdress med 50% avslag i mars )
Miri_am84 Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har reima tec og Reflex vinter dresser til jenta mi på 3år, må si Reima dressen er best, hun trenger ikke regnbukse utenpå dressen når det er vått, det må hun med Reflex dressen, som da gjør at det blir tyngre å bevege seg. Reima dressen er ALT for dyr, noe som drar ned, men, jeg valgte å kjøpe den forde, vurdere å prøve friends dressen som kom best ut i test, til vinteren igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Jeg er veldig fornøyd med Reima Tec. Vi har brukt samme dress både høst og vinter. Valgte modell som ikke er foret og har i steden en varm ullfleece dress under (fra Nøstebarn). Jeg synes det har vært mye valuta for pengene særlig siden vi ikke trengte en høstdress og en vinterdress. Må trolig kjøpe nye dress snart fordi han har vokst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå