Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Noen sier det er helt fint å bruke... andre sier det er skadelig for rygg og hofter. babyen er 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Mye bruk er skadelig, litt bruk er antageligvis helt ok:) Det er i hvertfall veldig gøy for babyen:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Vurderer å kjøpe en, men er litt i tvil.... HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Alt med måte, så er det vel ikke noe problem:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 signerer de her oppe: alt med måte. bare ikke la han sitte der heeele tiden fordi om han kommer til å elske det.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Fysioterapeuter anbefaler det ikke fordi det kan skade rygg og hofter. Så lenge ekspertene sier det, så er det akkurat det samme for meg hva tilfeldige folk her inne mener, så for oss har det vært helt uaktuelt å bruke.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Jeg ville ikke brukt det, kommer ikke til å kjøpe det, bruke Baby Bjørn sele eller gåstol. Fordi det er ikke anbefalt pga. skader. Jeg er ikke interessert i det populære ordtaket "alt med måte". Det er en grunn til at det finnes anbefalinger. Jeg er ikke hysterisk fordi jeg vil det beste for mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Babyer pleier å like ting som er bra for dem. Foreldre pleier å passe på at de ikke får for mye av det. Babyer liker for eksempel å øve på tofingergrep... men vi foreldre passer jo på at de ikke lepjer i seg grus og gress og klinkekuler. Hoppestol er helt greit:) de skal jo ikke BO i den.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Vi fikk et eget skriv fra helsestasjonen om å ikke bruke hoppestol eller gåstol. I tillegg har jeg sett skaden av det på kloss hold. Du hemmer motorikken til barnet ved å bruke slike "hjelpemiddler". De lærer seg å bruke tærne istedet for foten, så kan få problemer med å krabbe og lære seg å gå, noe igjen som ikke er bra for utviklingen av hjernen. Du får nå se selv hvor viktig det er at ungen skal ha det gøy i en sånn. Du skal ikke bare være litt kreativ a, må da finnes tusen måter å underholde et barn uten hoppestol.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Hun er veldig flink motorisk, trekker seg frem på gulvet og kryper i ringe:D "stolt" Men jeg dropper hele stolen, det er sant som dere sier, det er ikke noe jeg trenger i den forstand, syns bare det ser så gøy ut:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå