Gå til innhold

UL i morra :) Skal skal ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ordinær ul i morra, og gleder meg masse til å se knøttet mitt igjen :) Men har vima så mye frem og tilbake på om jeg vil vite eller ikke vite hva vi får denne gangen hehe ;) Har visst med de to andre, men denne gangen har jeg ingen mage følelse en gang....

Dere som vil vite/vet, hva er grunnen til at dere vil vite det egentlig?? For min del ble det bare sånn med de to andre, mens med denne er jeg veldig nysgjerrig men samtidig veldig lysten på å ikke vite også... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen god grunn til at jeg vil vite det, annet enn at jeg føler at jeg kjenner babyen litt bedre om jeg vet noe om henne. Vet jo at det er minimalt med info men det er jo nesten ingenting annet man kan finne ut på forhånd:) Og at jeg er kjempenysgjerrig og antageligvis også kunne lures på en test for å finne ut om barnet blir høyre eller venstrehendt, om hun får ører som ligner mest fars eller mine eller hvilken skostørrelse hun kommer til å bruke som voksen;P

Skrevet

Jeg har gått gjennom 3 sv.sk uten å vite på forhånd, og 3 hvor jeg visste det. Det er jo først og fremst bare ren nysjerrighet. + At det er litt deilig å slippe å måtte nøye seg med å kjøpe bare kjønnsnøytrale klær før fødselen. Det er jo så begrenset med nøytrale klær i butikkene. Og jeg orker ikke helt tanken på å stresse livet av meg i butikker rett etter fødselen :o)

Men må jo si at det var veldig fint å ha den overraskelen til fødselen i de 3 sv.sk jeg ikke visste om kjønn på forhånd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...