Gå til innhold

Bekreftet fødeplass!!! HURRAA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG har jeg fått bekreftet fødeplass på AHUS!! Juuhuuu...

Forutsatt at det faktisk FYSISK er plass da, men... Nå har jeg det i alle fall på papiret.. og bare det er ganske betryggende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ha også mottatt det. uten å ha søkt.. hehe. legen sa og at hun ikke har søkt fødeplass men UL. Jeg fødte der for 3 år siden og hadde P. KS for 2 år siden. skal sies at jeg har veldig sykehusangst og det er det samme hvor jeg drar. like ille uansett! men det var både og der. Kjempeflinke jordmødre og noen som var helt bortreist! men sånn er det nok alltid. jeg var nok uheldig. satser på å føde der igjen jeg, lucky nr 3.. MÅ jo gå bra nå?? :) hvor langt er du på vei? jeg vet ikke enda. ca 12-15(16) uker. mitt 3 barn så burde jo vite men er helt blank. ikke planlagt.

Skrevet

Grattis!!

Hvor lang tid tar det før en får innkallelse til første UL i uke 18? Legen min søkte fødeplass og Ul for vel 4 uker siden men ikke hørt noe!?

Skrevet

Jeg er 20 uker på vei nå.. men bor for tiden på vestlandet.. detfor har jeg hatt UL allerede her..

Her er det heller ikke vanlig å søke om fødeplass.. så ble litt heit i toppen da jeg hørte at jeg måtte SØKE om hvor jeg skulle få føde.. hehe... Og spess når folk med termin samtidig med meg, hadde fått avslag fra 4 steder før de fikk plass...

AHUS blir nok det nærmeste til der jeg skal flytte.. og det blir spennende for en helsearbeider som meg å få se det nye sykehuset også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...