minnimus83 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 noen andre som har testet i denne uka og fått positiv svar ?
bente83 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg testet positivt på søndag Første gang jeg er gravid, så dette er veldig spennende!skal til kontroll hos gynekolog onsdag neste uke, spent om det går an å se noe da! Jeg er vel sånn cirka 4+5 tenker jeg Er utrolig glad, men samtidig litt redd for å slippe jubelen løs før jeg har sett at det faktisk er liv og at alt ser bra ut. Har tatt to tester, og har ellers litt symptomer som tretthet, lite energi, mye vondt i hodet og mye menssmerter. Puppene kjenner jeg lite til enda, litt tyngre enn vanlig bare. Jeg er forresten også 83 modell!
minnimus83 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 det er første gang eg og er gravid så dette er spennende skal teste meg igjen etter påsken for sikkerskyld, eg og er sinnsyk glad, har ikkje gått inn formeg endå. det stod 1-2 uker på testen, men på lappen står det at då er eg 3-4 uker på vei, eg har væt dårlig siden søndag, men er mye bedre i dag,i går kjente eg det var litt stikkninger i puppene hva tid kontaktet du legen etter du tok testen?
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg oppdaget det på mandag :-) er bare 3+6 dager.....
Luna har født. Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Hei. Jeg oppdaget det også denne uken. Mandag/tirsdag ble jeg sikker. IKM i går, termin 2 desember. Jeg tenker jeg drøyer med å bestille meg noe time til uke 10, dette er nr 3. Lykke til, spennede med første barnet. Og veldig spennende med det 3 også :)
bente83 Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Minnimus83: Siden jeg har gått på pergotime, er jeg allerede litt inn i systemet. Hadde uansett en time hos gynekolog dagen etter jeg testet positivt, men det vr da for tidlig å se noe. Fikk ny time hos ham på onsdag neste uke for å se om alt ser bra ut, så gir han da beskjed videre til min lege hvis alt ser ok ut da. Kjenner at jeg ikke tør å slippe jubelen helt løs før etter onsdag, selv om jeg kjenner symptomene hver dag. Mulig det blir et par tester før onsdag også Har uansett en legetime som jeg bestilte for lenge siden den 12. april. Ellers vet jeg at hos min lege kan man i alle fall bare komme innom å ta blodprøve for å sjekke hcg nivået på den måten. Du kan jo kanskje gjøre dette en dag til uka så du får litt mer roen i deg? Jeg hadde nok gjort det hvis jeg ikke hadde hatt time hos gynekolog... Gratulerer til deg og endelig gravid - 75! Blir spennende å følge hverandre her
minnimus83 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2010 eg skal ta ny test i neste uke og ringe legen etter påaken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå