Gå til innhold

Jorden er visst ennå flat. . .

Anbefalte innlegg

Vaksineforkjempere ser ikke at de tilsvarer dem som hardnakket hevdet at jorden er flat. Vi som utfordrer vaksinene, utfordrer selveste verdensbildet. Stå på motstandere! Dere åpner for spørsmål de taktfaste faktatrillerne ikke finner gode svar på. Derfor hånes dere i stedet. Vi vet alle at latterliggjøring er et grep å kneble motstand på. Og angrep er beste forsvar.

Vi er mange som blåser av hånlatteren og virkelig lytter til dere. Så får de begeistrede stille seg først i vaksinekøen. Deom det. Vi er stadig flere som hopper av.

Takk for linker og kildehenvisninger!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141634536-jorden-er-visst-enn%C3%A5-flat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke spørsmål er det vi ikke klarer å svare på, sånn nærmere bestemt? Jeg synes ærlig talt jeg har svart ganske godt for meg, men det er kanskje bare meg.

Det må da være mye bedre å være "faktatriller" enn å basere viktige helserelaterte beslutninger på teori, fantasi og ideologi, Men igjen, det er kanskje bare meg.

Finn data, analyser dem, dra konklusjoner, få forskningen din gjennomgått av andre, publiser den og verden vil etter nøye granskning høre på det du har grunnlag for å si. Verre er det ikke.

Men det ville nok bety at du blir en "taktfast faktatriller". Når begynte det å prøve å forholde seg til fakta noe kjipt, forresten?

Det nytter imidlertid ikke å mene noe skikkelig mye når det du har å si er en tynn suppe av påstander, myter og paranoia.

HI: Takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg var jo selv vaksinetilhenger i flere tiår, men takket være at noen gjorde meg oppmerksom på at vaksiner kunne være både unødvendig, skadelig og uvirksomt, så begynte jeg å sette meg grundig inn i temaet for å foreta egne valg i stedet for å la andre velge på min vegne. Den siste tids hendelser med HPV vaksine og svineinfluensavaksinen gjør nok sitt til at jeg neppe faller tilbake til min gamle vaksinetro :)

Hilsen ex-vaksinetilhenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...